Üzemeltető: Blogger.

25. Catrice lakk teszt - George Blueney

Szép estét!

Ahogy ígértem, jövök a Catrice lakk tesztjével. Íme:

CATRICE - 915. GEORGE BLUENEY

Zsákmányolás helye: Árkád, Budapest
Ár: 800 Ft
Mennyiség: 10 ml



Amikor megláttam a polcon az arany és a lila lakk mellett, pár percig tétováztam, hogy betegyem-e a kosaramba, aztán végül velem jött, nem bírtam ellenállni. És nem választottam rosszul :) Egy metálos kék, telis-tele apró csillámokkal, amik a fényre más-más arcukat mutatják. Érdekes módon bent kéknek láttam, kint sötétebb feketés-szürkésnek, nővérem zöldnek, attól függően ki milyen fényben látta. Nem fordult még velem olyan elő, hogy fürdés közben a körmeimet nézegettem volna, de (nem ér nevetni) ez most sokszor előfordult. :D Jó ötlet volt a Catricenek előrukkolni pár ilyen metálos színnel, nagyon szépek.



Alaplakk: Sissy Calcium Gel Builder
Fedőlakk: nem tettem, nem szerettem volna elrontani a metálos fényt

Fedés: 2 rétegben vittem fel a tökéletes fedéshez, de lehet hogy egyben is megállta volna a helyét
Finis: egy metálos, fényviszonyokra változó kék
Állag: se nem sűrű, se nem híg, tökéletes
Felvitel: könnyű a felvitele
Tartósság: a 4. napon kezdte megadni magát, az 5. napra kopott felvállalhatatlanra, nagyobb darabokban pattogzott le - osztálytársnőm meg is jegyezte, hogy most látja először, hogy a körmömön a lakk meg van sérülve, eddig mindig csodálkozott, milyen tartósak a körmeimen a lakkok:D
Ár: 800 Ft, ami nálam már drágának számít egy körömlakkért, ezért fél pont jár
Száradási idő: minimális, gyorsan megszáradt mind a két réteg
Ecset: vastag és hosszúkás, három mozdulattal beteríti a körmöt - meg az ágyat is ha nem vigyázunk, én bénázós kedvemben voltam
Összességében: 8/ 7,5 Nagyon szép körömlakk, tartós is, mindene tökéletes, kivéve az árát. Szeretem a Catrice körömlakkok színválasztékát, de nem szívesen nyúlok utánuk a Rossmann polcain az ár miatt.

NEKTEK VAN CATRICE LAKKOTOK? SZERETITEK?