Üzemeltető: Blogger.

30. Essence - Do you Speak Love? Teszt

Sziasztok!


Ahogy ígértem, jövök Nektek az Essence lakk tesztjével. Sajnos az ecsetet elfelejtettem lefotózni, és nem is tudtam ma pótolni, mivel a lakk anyukám munkahelyén van. Jaj igen, és ma is triplaposztot kaptok, ugyanis a Boldogságprojekt 3. feladatának utolsó napja és összefoglalója következik majd. Na de akkor teszt a tovább után:


Essence - 113. Do you speak Love?

Zsákmányolás helye: Újpest, Árpád Üzletház, Rossmann
Ár: 500 Ft
Mennyiség: 8 ml


Ez a lakk akkor került a kosaramba, amikor kb másodszor találkoztam az új bőrbe bújt Essence lakkokkal. Álldogáltam az állvány előtt, és rájöttem, hogy tulajdonképpen nekem nincs is igazi vörös körömlakkom. Olyan csajos vörös - akkor tévedt a szemem a pirosas-vöröses árnyalatok felé. Tipródtam a másik vörös (most ha megnyúznátok, se jut eszembe az árnyalat neve, talán Femme fatale?) és e között, és végül emellett döntöttem. És mennyire jó döntés volt! A színe az a klasszikus vörös, ami szerintem minden nő körömlakkos kosárkájában ott kell legyen. (Én csak "dögös vörös"-nek hívom.) Ez a lakk kivételes, mert ő az első olyan tesztelt alany, amely már 2x-orra van a kezemen rövid időn belül. Legutóbb szeptemberben viseltem az osztálykiránduláson. Szeretem, mert furcsamód tényleg ad némi plusz önbizalmat, ha a körmömre nézek, imádom a színét, annyira őszi. Egyik reggel, ahogy a joghurtom kanalazgatása közben anyuval beszélgettem, egyszer csak ránézett a körmeimre: "De jó színe van! Ez milyen szín, bordó?" Majd miután közöltem, hogy vörös, egyből kölcsönkérte. :D


Alaplakk: Sissy Calcium Gel Builder
Fedőlakk: nincs, már megint

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez
Finis: fedőlakk nélkül is nagyon szép fényes
Állag: se nem sűrű, se nem híg, pont jó
Felvitel: könnyű, nem csíkoz, az ecset sokat segít
Tartósság: már az 1. napon elkezdett kisebb darabokban lepattogzani, majd a 4. nap végére szinte mindegyik körmömről lepattogott már, ezért az 1. napi akcióért 0 pont jár
Ár: 500 Ft, egész baráti
Száradási idő: nem sok, jó
Ecset: lekerekített, vastag ecset, 3 húzás elég, hogy befedjük vele a körmünket

Összességében:  8 / 7 a nagyon gyors kopás miatt fedőlakk nélkül, egyébként imádom ezt a körömlakkot.

NEKTEK MEGVAN EZ AZ ÁRNYALAT? SZERETITEK AZ ÚJ ESSENCE LAKKOKAT?