Üzemeltető: Blogger.

58. MAC körömlakk teszt

Sziasztok! 



Ahogy ígértem, jövök a nővéremtől kölcsönbe kapott MAC lakk tesztjével. High-end körömlakkokból márcsak a Chanel Blue Satin-ja maradt tesztelésre, az Estée Lauder sajnos beszáradt, és nem lett volna hiteles a teszt egy lakkhigítóval felélesztett lak esetében szerintem. Hamár tesztek, még hátravan egy Flormar, egy Essence, és a nyereményjátékon nyert Maybelline Colorama lakk tesztje. Tudjátok, a képek kattintásra nőnek...


MAC - Cream Dark Angel

Zsákmányolás helye: MAC, Aréna Pláza (2010)
Ár: 2500, vagy 3000, nem emlékszik pontosan
Mennyiség: 10 ml





Ezt a MAC lakkot szintén drága nővéremtől kaptam tesztelésre, ő vette 2 évvel ezelőtt, ha jól emlékszik. :)

! A tesztkép a 4-5. nap után készült, sajnos sokszor nincs időm frissen lefotózni, így is általában sötétben kell fotóznom. !


Alaplakk: Sissy Calcium Gel Builder
Fedőlakk: Essence Studio Nails Ultra Gloss Nail Shine

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez
Finis: szép fényes fedőlakk nélkül is, az Essencével meg még inkább (nem látszik a fotókon sajnos, mert nem nappal fotóztam, de eszméletlen fényes lett a végeredmény) A lakk színe maga egy gyönyörű sötétlila, imádtam viselni.
Állag: se nem sűrű, se nem híg, pont jó
Felvitel: könnyű
Tartósság: azzal viszont már baj van, a legelső, vagy már a második napon kopni kezdett, a 3-4. nap végére a körömvégeimen is eléggé meglátszott már. Én erre 0 pontot adnék, itt az ár-érték arány nem túl megfelelő, minimum egy hét tartósságot várnék egy ilyen árú és márkájú lakktól
Ár: szintén 0 pont, nálam már a luxus kategória.
Száradási idő: kicsit lassú, fél pont
Ecset: klasszikusan vékony, de a felvitelnél ez nem jelent gondot

Összességében:  8/5,5 A lakk a tartósságánál és az áránál vérzett el leginkább. A szín maga viszont gyönyörű, igazi őszi szín.