Üzemeltető: Blogger.

64. Lovely Moulin Rouge: Nr. 14 teszt

Sziasztok!

Image Hosted by ImageShack.us

Eredetileg előbb az Essence lakk tesztje jött volna, de mivel nem sikerült normális fotókat lőnöm, a Lovelyról viszont igen, így maradt ez. :) Szóval a porondon a Lovely méltán híres Nr. 14 ezüstje, fogadjátok sok szeretettel!

Lovely Moulin Rouge - Nr. 14.

Zsákmányolás helye: Rossmann, Árpád üzletház, Újpest
Ár: 500 Ft
Mennyiség: 9 ml

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

  
Először csak a Moulin Rouge pirosáért mentem, aztán amikor eldöntöttem, hogy kell az ezüst is, hazajött velem még az arany meg a rózsaszín is. Ezt hívják tudatos vásárlásnak, azt hiszem... (ez nem most volt,régebbi vásárlás. Még mindig lakkstopon vagyok:D) Nagyon sokat vacilláltam ezeken a lakkokon, hogy megvegyem-e őket, aztán végül belekerültek a kosaramba, és azt kell mondjam, nem bántam meg. Először csak egy körmömre kentem az Essence Ballerina's Charm mellé hirtelen felindulásból (tanulás közben pattant ki az ötlet a fejemből - látjátok? Pontosan erről beszéltem a hónapfordulós bejegyzésben!:D) Aztán annyira megtetszett, hogy kipingáltam vele az összes körmöm, és csak ámultam és bámultam, és ámultam... és rájöttem, hogy törit kéne tanulnom.
Image Hosted by ImageShack.us

Bocsi, a kép megint sokadik napos.

Alaplakk: Essence Studio Nails 27/4
Fedőlakk: Essence Studio Nails Nail Gloss Shine (nem, nem nézem meg a nevét, tuti, hogy nem jól írtam :D)

Fedés: alatta volt 2 réteg Essence, így elég volt egy picit vastagabb réteget kennem rá, és elég volt
Finis: gyönyörűszép ezüst, nem a terülős fajtából (pl. essence b.d piece of forever), hanem a pici csillámosból.
Állag: Iszonyatosan sűrű, nyúlós, egyszóval valami rémes. Ez így 0 pont.
Felvitel: Az állag kissé megnehezíti, de nem vészes, fél pont.
Tartósság: az 5-6. nap környékére (igazából még csak 3, de az Essence akkor már 4-5. napja volt a körmömön) kezdett el kopni a körmömről, de az Essence lakkjával együtt, szóval a tartósságra megelőlegezek 1 pontot. Önmagában, vagy egy réteggel alatta sajnos nem tudom hogyan teljesít.
Száradási idő: meglepően gyors.
Ár: megfelelő.
Ecset: klasszikus vékony forma, könnyű a felvitel vele.

Összességében: 8/6,5.  A lakk nálam az állagánál és a felvitelnél vérzett el leginkább, ettől eltekintve egyszerűen imádom, és biztos helye lesz az októberi kedvencek között.