Üzemeltető: Blogger.

108. 52 Week Nail Challenge

Amint tudjátok, én azt vallom magamról, hogy nem vagyok jó nail art-ban. Ezen viszont szeretnék változtatni. És új év, új fogadalmak, és én szeretnék fejlődni a nail artban. Tehát, íme a kihívás amit január első hetében (én holnapután, mert a BYS lakkot tesztelem 3 napig) kezdünk Miuval, ez volt a 2013-as projekt, amit mondtam:

 52 Week Nail Challenge

1. black and white (fekete és fehér)
2. inspired by song (zeneszám által inspirálva)
3. splatter (paca)
4. red (piros)
5. inspired by movie/TV (film / tv által inspirálva)
6.  polka dot (pöttyök)
7. valentines day (valentin)
8. green (zöld)
9. inspired by flag (zászló inspirált
10. spring (tavasz)
11. kawaii (cukiii)
12. inspired by pattern (minta által inspirálva)
13. pastel (pasztel)
14. Easter (húsvét)
15. yellow (sárga)
16. inspired by fashion (divat inspirált)
17. galaxies (galaxis)
18. neon/bright (neon, világos)
19. flowers (virágok)
20. orange (narancssárga)
21. half moon (félhold)
22. inspired by food (étel inspirált)
23. summer (nyár)
24. delicate print (finom minta)
25. inspired by technology (technológia inspirált)
26. stripe (csík)
27. glitter
28. tribal (azték)
29. inspired by book (könyv inspirált)
30. water marble 
31.  blue (kék)
32. french manicure (francia manikűr)
33. inspired by artwork (mű inspirált)
34. animal print (állatminta)
35. matte (matt)
36. autumn (ősz)
37. newspaper (újság)
38. inspired by supernatural/sci-fi (sci-fi természetfeletti inspirált)
39. grey (szürke)
40. pink (rózsaszín)
41. inspired by color (szín inspirált)
42. gradient (átmenet)
43. Halloween
44. metallic (metál)
45. nudes/browns (nude, barna)
46. inspired by a tutorial (tutorial inspirált)
47. taping (celluxos technika)
48. rainbow (szivárvány)
49. winter (tél)
50. violet (lilás)
51. Christmas (Karácsony)
52. new years (Újév)

Szép témák, ugye? ;) Az első két héthez már van is ötletem, márcsak megvalósítani kell. Aki gondolja, az csatlakozzon nyugodtan! :) Ha elkezdtem a challenget, kirakom egy menüpontba a listát és belinkelem rá az aktuális alkotásokat, vagy címke alapján majd.