Üzemeltető: Blogger.

115. 52 hetes körömkihívás, 2. hét: Zeneszám által inspirálva

Sziasztok!

Jöttem a challenge 2. részével, ezen a héten zeneszám által inspirált körmöket készítünk a lányokkal. Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megjegyezzem, bátran be lehet csatlakozni hozzánk, minél többen vagyunk, annál jobb!



Íme a szám, ami engem inspirált:

                             

                                                 " I wanna be next to you, black and gold..."

csellendzs

Íme az én verzióm, szivacsos technikával készült, ombré-nak sajnos nem mondható, és teljesen mást szerettem volna, de sajnos ez és így sikerült. Nem vagyok tökéletesen elégedett az eredménnyel...

Használt lakkok:

(A szokásos alapot és fedőt nem írnám le, tudja mindenki.)
- Essence 144 - Black is back (le kellett cserélnem a régit, besűrűsödött..:()
- Lovely Moulin Rouge arany (nem tudom hirtelen fejből a számot, lekopott:()

A többiek munkája: (folyamatos feltöltés alatt)
Bella
Lora
Eni
Bellala