Üzemeltető: Blogger.

131. 52 NWC. 5. hét: sorozat / film által inspirálva

Sziasztok!

Elkészült az 5. hetes manikűr is, a téma a sorozat / tv által inspirálva volt. Eredetileg teljesen mást akartam, de nem jött össze. Kattintásra nagyítódik!




Aria egyik körme ihletett meg végül a Pll-ből, így elkészítettem én is ugyanezt. Semmi kreatívkodás meg pepecselés ezúttal - kicsit elhagytam magam, de a következő fordulóra visszatérek.

Amit tudnotok kell még: a körömlakk színe élénkzöld. Lepődjetek meg, de a fényképezőm se kint, se bent nem szerette ezt a színt, és képtelen voltam visszaadni, pedig gyönyörű... A következő teszt erről a lakkról lesz, szóval még próbálkozom fotózni, jó?

Felhasznált lakkok:

Astor Fash'n Studio 136
Essence Colour 3: A walk in the park

A többiek munkái:

Thimmyke
Manna
Vikii