Üzemeltető: Blogger.

145. Flormar P16 - korall színű lakk teszt

Sziasztok!

Ahogy ígértem, jövök a Flormar lakk tesztjével.

DSC00121

Flormar - P16


Zsákmányolás helye: Aréna Pláza
Ár:
440 Ft
Mennyiség: 6 ml

                          DSC00121

DSC00127


Ezt a korall lakkot még akkor vettem, amikor csak ismerkedni kezdtem a márkával. Az sem most volt :))) Akkoriban kezdtem rákattanni erre a színre, de furcsa módon most avattam fel mégcsak. :) A korall - lazacszín szerintem idén is nagy divatját éli, én speciel még mindig imádom- ahogyan a lakkot is.
DSC00120


Alaplakk: Essence 24/7
Fedőlakk: Essence Studio Nails Nail Gloss Shine

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez, 1 pont
Finis: krémes korall, szépen csillog fedőlakk nélkül is és vele is, 1 pont
Állag: se nem sűrű, se nem híg, 1 pont.
Felvitel: egyszerű, 1 pont
Tartósság: 4 napig volt a körmömön, és semmi hiba nem lett rajta, a kopáson kívül. Imádom! 1 pont
Száradási idő: gyors, mindkét réteg percek alatt száradt, 1 pont
Ár: Teljesen reális az ár-érték arány, 1 pont
Ecset: Nagyon picike, nekem a rövid körmömön 3 húzás elég volt, de lehet akinek hosszabb a körme (vagy ha nekem lett volna hosszabb) macerás lenen vele dolgozni, nekem ez 1 pont
Összességében: 8/8 Nem találtam kifogásolnivalót a lakkban, imádom a színét és a tartósságát is. A Flormar pedig azóta is az egyik kedvenc márkáim közé tartozik :)