Üzemeltető: Blogger.

150. Max Factor - Clump Defy teszt

Sziasztok!

Felbolydult a bloggervilág - mindenhol a Max Factor legújabb spiráljáról olvashattatok, ki megnyerte, ki tesztelésre kapta (mint én is), de egy biztos: minden bloggerina imádja, aki eddig kipróbálta. Nem vagyok kivétel ez alól én sem, úgyhogy megmutatom Nektek, mit is tud ez a híres Clump Defy.

Csomagolás:
Standard forma, elegáns lila tok, ezüst felirattal.




Kefe:
Íves szilikonos kefefej, így könnyedén hozzáférhetünk a legkisebb és legnehezebben elérhető helyekhez is, biztosan nem marad ki egyetlen pilla sem. A kefét két másik spiráléval hasonlítottam össze, az egyik a blogon már bemutatott Maybelline One by One-é, a másik pedig a nővérem által birtokolt Estée Lauder MagnaScopic-é, egy hagyományos kefe. 




3 árkategória, 3 különböző kefe, 3 féle hatás, a csomósodás mentesség csak a Max Factornál  hozta az ígéretet


Festék adagolása:
Amikor először próbáltam ki a spirált, meglepődve tapasztaltam, hogy nem kell lehúzni a kefét még egyszer, hiszen nem tapad felesleges festék hozzá, illetve a kialakítás miatt nem is csomósodik össze se a kefén, se a pillákon.

Tartósság: 
Mindig több órán keresztül viseltem, és soha nem maszatolódott el, vagy morzsolódott le, pedig nem kíméltem. Egyszer még eső is érte,  de kibírta azt is.

Teszt: 
Már az első réteg is tökéletesen fed, nem csomósodik, hétköznapra bőven elegendő, a 2. és 3. réteget maximum erős sminkhez tudom elképzelni, ha drámai hatást akarunk elérni. 

Most jöjjenek a képek, amik szerintem magukért beszélnek.

(A bőröm a vakutól csillog, nem zsíros.)







Mindent összevetve elégedett vagyok a termékkel, azóta csak ezt használom, örülök, hogy kipróbálhattam. 

A terméket a Max Factort forgalmazó Primőr Kft.-től kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményem.