Üzemeltető: Blogger.

153. BYS - Ruby Slippers teszt

A Catrice kékje után most hozok Nektek egy csodaszép pirosat. :)

bysüveg



BYS - N249 Ruby Slippers

A körömlakkot a TeSminked webáruházától kaptam tesztelésre. 

bysüveg

ecset


Ezt a lakkot választottam 3 másik társával együtt, és nem bántam meg. Láttam már bemutatva más blogon, és tudtam, hogy én is ki szeretném próbálni. Nem csalódtam. :)

lakk

Alaplakk: Essence 24/7
Fedőlakk: Essence Studio Nails Nail Gloss Shine

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez, 1 pont
Finis: picit krómos-metálos vörös, nagyon szép. 1 pont
Állag: se nem sűrű, se nem híg, 1 pont.
Felvitel: egyszerű, szépen terül a lakk. 1 pont
Tartósság: 5 napig volt a körmömön, és csak a 4-5. nap környékén kezdett lepattogni, addig csak kopott, tartósságban úgy érzem verhetetlen. 1 pont
Száradási idő: gyors, mindkét réteg percek alatt száradt meg. 1 pont
Ár: Teljesen reális az ár-érték arány, 1 pont
Ecset: Nagyon picike, néha 3-nál több húzás is kellett, hogy befedjem vele a körmöm. Annyira nem zavaró, de mégis lehetne nagyobb az ecset. Fél pont.Összességében: 8/7,5. Imádtam a színét és a tartósságát, egyedüli negatívuma benne talán az ecset, ami lehetne nagyobbacska. Ez a 2. kipróbált BYS lakkom, és még van 3, de szépen kezdik magukat belopni a szívembe :)

(A lakkot ugyan tesztelésre kaptam, de ez semmiben sem befolyásolja a termékről alkotott véleményem.)

A lakk megrendelhető ITT