Üzemeltető: Blogger.

155. Helia-D Aquaboom hidratáló krém teszt

Sziasztok!

Ha valaki esetleg megijedt volna, nem tűntem el, itt vagyok. :) És elhoztam Nektek a Helia-D krém tesztjét. Lássuk a medvét!

 krém2


A tégely 50 ml krémet tartalmaz, ami bőségesen elég egy jó időre. Normál bőrre való, így plusz hidratálásnak, vagy smink alá tökéletes. A krém dobozkában érkezik, azon megtalálhatjuk a lejárati időt, az összetevőket, illetve pár plusz információt.


krém

A krémet kinyitva megcsap minket egy finom parfümös illat, azonban nem kell aggódni, ez csak addig érződik, amíg fel nem kenjük, felkenés után pár perccel már el is illan. (Én személy szerint imádom.) Az állaga kicsit gélszerű, könnyed, és felvinni is kellemes, hamar beszívódik, és nem hagy semmiféle zsíros érzetet maga után. Ellenben ahogy telik az idő, egyre puhább lesz az arcunk tőle. (Nem vicc, ezt ígéri a dobozka, és én is észrvettem, hogy 1-2 órával a felkenés után még puhább a bőröm, mint felkenésnél.) Mióta megkaptam, minden reggel használtam,  a téli időszakban hajlamos volt a bőröm a szárazságra, úgyhogy sokat segített rajta ez a krém. Nem okozott irritációt a bőrömnek (bár nem vagyok az az érzékeny fajta), sőt, a Maybelline BB krémemmel is szuperül együttműködött, az eredmény babapuha arcbőr lett. A Helia-D BB krémmel még nem teszteltem, de szerintem azzal sem lesz probléma.

Mindent összevetve megszerettem ezt a krémet, és bátran ajánlom bárkinek, akár smink alá, akár csak plusz hidratálásként, hiszen akinek nem száraz a bőre, annak is szüksége van hidratálásra. Ami sokaknak riasztó lehet, az a termék illata, de ez nekem nem okozott problémát. Örülök, hogy megismerkedhettem így a Helia-D termékeivel, nem biztos, hogy magamtól lekaptam volna a drogéria polcáról, pedig baráti árért nagy mennyiséget és jó minőséget kapunk, ráadásul magyar márkától, ami nekem mindenképpen pozitív. Legközelebb a márka BB krémjével jövök! :)

A krémet ITT tudod megrendelni, ára: 1.099 Ft, most 10% kedvezmény van rá.

(A terméket a Szépségbolttól kaptam tesztelésre, azonban ez nem befolyásolja a véleményemet.)