Üzemeltető: Blogger.

158. NYC Kiss Gloss: 535 Jay Walkin' Jam

Sziasztok!

Egy régóta ígért és elmaradt tesztet hozok Nektek, ez pedig nem más, mint a NYC Kiss Gloss szájfény tesztje!

DSC09999


Az általam birtokolt árnyalat az 535-ös számot viseli, és a neve Jay Walkin' Jam. A csomagolás egyszerű, picike és praktikus, amolyan táskába hajíthatós darab. A tubus 9.4 (! :D) ml anyagot rejt. A benne lévő szájfény elsőre egy brutál hologramos csillogású csodának tűnik, de szerintem ezek az apróbb csillámok csak brutál napfényben látszódnak jól.

A szájfény "csőrös" változat, én direkt ilyenre vadásztam, valahogy ez nekem kicsit kényelmesebb mint az applikátor. Egy nyomásra, (ha óvatosak vagyunk) megfelelő mennyiségű szájfény jön ki, és szépen el lehet vele kenegetni, nekem ezzel nincs problémám. Illata elvileg gyümölcsös, engem nem emlékeztet arra, nem igazán szeretem, de szerencsére felkenés után már nem marad belőle semmi.

DSC00043



(Ez a kép kattintásra nagyítódik!)

A szájfényre nem túl jellemző a pigmentáltság, leginkább csak egy átlátszó, szép csillogós, vizes réteget ad, és ilyenformán bármelyik rúzsunkból varázsolhatunk vele szájfényt. Felvéve picit ragacsos, azonban ez pár perc múlva elmúlik, de mindig érezni, hogy van valami a szánkon.

Pici szárító hatása van, így érdemes alá ajakápolót kenni, úgy nem lesz baj.



Láthattátok már teljes sminkben is (a kép szintén nagyítódik ha kattolsz, nem tdom miért lett ilyen pici).

Tartósságáról annyit, hogy 1-2 órát bír, utána újra kell kenni. Evés  nem tudom mennyire bírja, én picit ódzkodom attól, hogy egy ragacsos felületű szájfénnyel kezdjek el majszolni egy szendvicset, de az ivást viszonylag jól bírja.

És még egy fontos info: sajnos nem pasibarát, az én barátom egyből kiszúrja ha rajtam van, és közli ha megpuszilom, hogy "most rúzsos lettem?" (1-2 alkalommal elmondtam neki, hogy ez szájfény, nem rúzs, de neki ami színes, éspervagy csillogós, az rúzs:D) Szóval sajnos ilyenkor hanyagolni kell. 

A végére a legfontosabb dolog: a szájfényt (ha jól emlékszem) 549 Ft-ért találhatjátok meg a Rossmannok polcain. Pozitív, hogy az állványon lévő szájfények be vannak csomagolva, így tuti, hogy senki nem mászott bele a kiválasztott darabunkba, éljen, hogy a NYC erre is gondolt! 

Összességében szerintem ez a szájfény egy alapdarab egy kezdő sminkes készletbe, de akár egy simába is, ár-érték arányban nagyon jó, szerintem nem is kell tőle elvárni többet, mint amit tud. Én nagyon szeretem.

Van tapasztalatotok a NYC szájra való termékeivel, akár ezzel a szájfénnyel? Szeretitek?:)