Üzemeltető: Blogger.

Opi [Mariah Carey] Can't Let Go

Sziasztok!

együtt

Ismét egy  szépséges Opi lakkot hoztam Nektek, mégpedig a Can't let Go-t, ami egy Liquid Sand finisű lakk - és kétszer is megvan, így birtoklok belőle egy mini és egy normál kiszerelést is.

[Mariah Carey] Opi: Can't let go


Mennyiség: 15 ml

ecsetek

A kapott és nyert Liquid Sand finisű lakkok közül úgy gondoltam, hogy a kedvenc színemmel kezdek. Hajtott a kíváncsiság, hogy milyen lehet - nem csalódtam. :)

végleges

Alaplakk: Essence 24/7 alaplakk
Fedőlakk: nincs

Fedés: 2 réteg kell a tökéletes fedéshez, de ez "hivatalos utasítás" 1 pont
Finis: gyönyörű csillogós lila, picit érdes, de csodaszép. 1 pont
Állag: Se nem sűrű, se nem híg, tökéletes. 1 pont
Felvitel: Szépen terül, nem csíkozódik
Tartósság: 4-5 napot simán kibír, körömvégeken kopik, aztán elkezd pattogzani. 1 pont
Száradási idő: picit lassabbnak éreztem, mint a My Paprika-át, de szerintem ez csak a  formulának tudható be. 1 pont
Ecset: hosszúkás, és elég nagy ahhoz, hogy egy körmöt 1-2 húzással befedjen. 1 pont
Összességében: 7/7, Nem gondoltam volna, hogy ez a textúra ennyire magával fog ragadni - imádtam   ránézni, főleg kint, napsütésben. Gyönyörű a színe, és a finise pedig ezzel a matt csillogással teljesen levett a lábamról - sejtem, hogy a többiért is ugyanígy odaleszek. Egy szó: imádom!

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet, a bejegyzésért semmilyen anyagi juttatásban nem részesültem.)