Üzemeltető: Blogger.

Balea aloe verás krémes arcradír teszt

Sziasztok!
DSC00157

Ma a nemrég beszerzett Baleás arcradír tesztjét hoztam Nektek. Egyszer már említettem, hogy nem igazán vagyok megelégedve vele, nos a véleményem sajnos azóta sem változott. Na de nézzük részletesen:


Meguntam a kézzel készített arcradíromat, így gondoltam, hogy visszatérek a jól bevált cinkes Baleás arcradírhoz - igen ám, de két DM-ben kerestem, és egyikben sem volt. Lekaptam ezt a polcról, mondván krémes, aloe verás, biztosan jó lesz, hiszen a Krémmánián is jókat olvastam róla. Sajnos nem. :(

DSC00162

A tubus 75 ml radírt tartalmaz. Kinyitva aloe verás illatot vártam, de helyette valami teljesen semleges illatot kaptam, ami se nem jó, se nem rossz igazán, elviselhető. A termékre azonban túlzás azt állítani, hogy krémes, ha egy szóval kellene kifejeznem, akkor inkább - durva homokszemcsék krémbe csomagolva, amivel garantáltan lenyúzod a bőröd- néven futna inkább. Nem tudom, hogy hol a krém és hol az aloe vera, radírozás közben én folyamatosan úgy éreztem, mintha homokszemcsékkel dörzsölném az arcomat. Elég durva radír, lehet van, akinek ez már sok lenne. Nálam még határeset, én naiv, gondoltam talán így hatékonyabb. Egyáltalán nem, lemosva nem éreztem azt a szokásos tiszta arc érzést, ráadásul pár nap múlva úgy éreztem, hogy az arcomra megint ráférne egy alapos radírozás.
DSC00177

De a legrosszabb: konkrétan kipattogtam tőle. 1-2 nappal a használata után pattanások lettek az arcomon - semmilyen termék nem csinálta még ezt az arcommal. Abbahagytam a használatát, elmúltak,  újra elkezdtem - újra kijöttek. Voltam olyan bolond, hogy a piros betűs napok előtt használtam, mert épp siettem - konkrétan úgy éreztem magam, mint aki a második tinikorát éli, pedig bőven a húsz felé lépegetek már. A kettő együtt gyilkos kombó, itt döntöttem el, hogy köszönöm szépen, én bizony nem kérek többet a Balea aloe verás arcradírjából.

Aki esetleg mégis szeretne egy próbát tenni vele, 6-700 Ft körül találja meg a DM polcain. Jaj, és valaki mondja meg, hogy miért nincs cinkes kék arcradír sehol? :( Most egy kis időre visszatérek a cukor-citrom kombós arcradíromhoz, amíg meg nem találom a jól beváltat.

Nektek megvan ez a radír? Bevált?

Ne feledkezzetek meg a nyereményjátékról!