Üzemeltető: Blogger.

BrushArt univerzális ecset

Sziasztok Csajok!

Ma egy cuki ecsetkét hoztam Nektek bemutatni, amelyet az Iparfüméria oldaláról rendeltem, de még nem mutattam meg Nektek. Íme, ő volna az:

DSC00142
Univerzális ecset a becses neve. Gondoltam, leütök két legyet egy csapásra, lesz pirosító és púderecsetem is. :) Picike, és hihetetlenül puha - amikor kivettem, első dolgom volt letesztelni, hogy milyen vele arcot simogatni :D  Tudni kell róla, hogy szintetikus szőrből készült, használható pirosítóhoz, illetve púderhez is. Én az utóbbihoz próbáltam ki - finom tömött, gyorsan és könnyen felveszi az anyagot, jól eloszlatja a bőrön. Könnyű kimosni is, nem hullajtja a szőrét, viszont cserébe nagyon lassan szárad a tömöttsége miatt.

Szerintem tökéletes alapdarab válhat belőle a neszeszerbe, tényleg univerzális. Én nagyon megszerettem, előszeretettel fogom használni a jövőben is :) 850 Ft-ért lehet a tiétek egyébként, szerintem ez nagyon jó ár érte.