Üzemeltető: Blogger.

Isadora: Dolce Vita teszt

Sziasztok!
DSC00128


Az Isadora 617-es, Dolce Vita névre hallgató lakkját fogom ma bemutatni Nektek.


A lakk állaga egy icipicit híg, de ez egyáltalán nem zavaró. Az ecsete pici és széles, így nagyon könnyű vele dolgozni, egy ecsethúzással befedhetjük egy körmünket - nekem ezt még gyakorolnom kell, a szélekből mindig marad egy pici.

DSC00144

A lakk maga szépen terül, és ami a legmeglepőbb - 1 rétegben is szépen fed. Rég találkoztam ilyen lakkal. A száradási ideje is jó: 10 percen belül szárad.

DSC00112

A finise egy fényes rózsaszín, ami inkább középrózsaszín, mint pink, nagyon gyönyörű színe van. A gyűrűsujjamat az Essence Disco Disco-jával dobtam fel. Tartósságát tekintve is jól teljesített, a Moyra alaplakkjával az 5. napon kezdett el zavaróan lepattogni, addig csak a körömvégekről kopott.

Ha esetleg nem ismerétek a márkát, egy kis plusz infoként elmondom, hogy nagyon széles választékuk van a sminkektől kezdve az alaplakkokon át. 


Összességében véve imádtam ezt a lakkot a színe miatt, és pozitívan kezdődik a barátságunk az Isadorával, úgy hiszem :) Ha tetszett Nektek, a Douglas parfümériába megvásárolhatjátok.


Ne feledkezzetek el a nyereményjátékról sem!

(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet. A bejegyzésért semmilyen anyagi juttatásban nem részesültem.)