Üzemeltető: Blogger.

NYC - Love Match teszt

Sziasztok!

DSC00011

Ma az egyik legújabb NYC lakk tesztjével, a Love Match-csal készültem Nektek.


A megújult lakk 9.7 ml, ami nem változott. Külsőleg sincs semmiféle változás. A lakk állaga még mindig icipicit híg, de nem olyan vészes, mint az elődjeié. És ekkor jönnek a meglepetések - egy rétegben fed, hihetetlen gyorsan megszárad, szépen terül, az ecsete hosszúkás, 1-2 húzás elég, és brutálfényesre szárad.
DSC00182

A finis egy gyönyörű korallos-narancs, ami 5 napig volt a körmeimen, és ezalatt csak a vége kopott meg. Nagyon nagy kedvenc lett nálam ez a szín.
DSC00191

Összességében szerintem előnyükre változtak az NYC lakkok (bár azelőtt sem voltak rosszak). Legközelebb a Jade árnyalatút tesztelem majd, kíváncsi leszek, hogyan fog teljesíteni. :)

(A terméket tesztelésre kaptam, azonban ez nem befolyásolja a véleményemet semmilyen mértékben. A bejegyzésért anyagi juttatásban nem részesültem, a véleményem amit leírtam, a sajátom, és 100%ig valódi.)

Ne feledkezzetek meg a nyereményjátékról sem, még kicsivel több, mint 40 nevezőre van szükség!