Üzemeltető: Blogger.

OOTD: Rushing in the city - Szaladgálás a városban

Sziasztok!
Nem terveztem ilyet a blogra, azonban Moon Angel meggyőzött, hogy szeretne látni tőlem ilyeneket is. Ez az első outfit posztom, úgyhogy ne legyetek túl kemények.. :D

outfit2

A tegnap egy rohangálós nap volt a barátommal, és sok-sok ügyintézéssel, így úgy gondoltam, lazára veszem a figurát. Egy kicsit boyfriend stílusú az ingem, amit betűrtem a farmerba, így egyszerre laza és elegáns. (És sajnos a képeken hajlamos kövéríteni is a buggyosság miatt:D) Az egész napos rohangáláshoz egy lapostalpú fekete balerinát választottam, bölcs döntés volt így utólag... Van rajtam egy lelógó, rózsaszín nyaklánc is, remekül kiegészíti a szettet. (sajnos nem nagyon látszik, pedig szerettem volna)


outfit1
A fotós személyében a barátom. :D Önként és dalolva vállalta azt a nemes feladatot, hogy megörökít, sőt még élvezte is:) A fotózás helyszínéül a Deák tér - Váci utca vonalat választottuk, hiszen amellett, hogy nagyon szép és nyüzsis (imádomimádom ezt a nyüzsgést :)) ez az egyik kedvenc sétálós üldögélős helyünk, itt történt a legelső csókunk is, a Szabadság hídon, szakadó esőben. (mint a legrosszabb romantikus film, tudom :o) )

Remélem tetszett Nektek ez a fajta, személyesebb stílusú poszt is, kérnék szépen visszajelzéseket! Ha igen, akkor szívesen beiktatok még egy-két ilyet. :)