Üzemeltető: Blogger.

Douglas Absolute Nails: Carol's Coral teszt

Sziasztok!

Örömmel jelentem, hogy visszatértem :) Vége az érettséginek, és némi pihenés után újra itt vagyok, hogy elhalmozzalak Titeket egy csomó teszttel és egyéb nyalánksággal. Ma egy saját márkás Douglas körömlakkot mutatok be Nektek. :)

DSC00186



DSC00026

Íme egy újabb korall szépség, aminek a neve: Carol's Coral. És lássuk mit tud:


Az állaga nekem teljesen megfelelő volt, szépen tudtam vele dolgozni. Két réteg kellett a tökéletes fedéshez, de 10 perc alatt megszáradt. Tartósságát tekintve pedig több mint 5 napig volt a kezemen kopás nélkül, szerintem ez mindent elmond.

DSC00179
Gyönyörű narancsos-korall, hiába van vagy már 5-6 db korall lakkom, instant kedvenc lett ez is. Imádom ezt a színt, viszont az igazi sötétebb pirosas korallból egy darabom sincs. Fedőlakk nélkül is szép fényes, újabban sosem teszek fedőlakkot semmire. A nyár egyik kedvenc lakkja lesz ez nálam, úgy érzem. Nem most lett először elővéve :)

A lakkot a Douglas parfümériában vásárolhatjátok meg, ha megtetszett Nektek.

(A lakkot tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet. A bejegyzésért semmilyen anyagi juttatásban nem részesültem.)