Üzemeltető: Blogger.

#1 Illatgardrób | Playboy: Play it Sexy EDT

A mai bejegyzésben egy Playboy parfüm lesz a főszereplő, mégpedig a Play it Sexy.

A Playboy márkájának egészen addig nem szenteltem különösebb figyelmet, amíg a kezembe nem akadt az ajándék minta tusfürdő a Dm-es Manhattan akció keretében. Kétféle tusfürdőt próbáltam tőlük, mindkettőnek isteni illata volt, s nyomban utána is kerestem, hogy kaphatóak-e parfümként - és szerencsémre igen. Így szerettem bele a Play it Sexy illatába.


DSC00109

Összetétel:

Fej:
 bors, mandarin, grapefruit
Szív:
 édesgyökér, jázmin, virágos tónusok
Alap:
 pacsuli, tonkabab, szantálfa, vanília

Kiszerelés:
30 ml, 50 ml, 75 ml

Az üvege kis egyszerű, természetesen az elmaradhatatlan nyuszifüles kupakkal :)

DSC00117

Sosem jellemeztem még parfümöt, úgyhogy igyekszem a lehető legélethűbben visszaadni, mit is érzek, amikor kifújom az illatot magamra. :)

Legelsőre ijesztően fűszeres illat csapja meg az orrunkat, hogy lassan elcsitulva átadja a mandarin és grapefruit édes dominanciáját. Fűszeres gyümölcsillat, amiből játékosan kiérződik néha a mandarin, néha a grapefruit. Lassanként csatlakozik hozzá a vanília is, majd némi idő elteltével a gyümölcsöket leváltják a virágosabb, lágyabb tónusok. Nem túl édes, nem túl tolakodó, én régóta kerestem már ilyen picit édesebb, gyümölcsösebb parfümöt - na persze ildomos nem fél kilót magunkra fújkodni a környezet nagy örömére :o) Nyáron is fogom használni, ha lehet, még visszafogottabban. Szerintem tökéletes kiegészítője lehet egy jól sikerült hétköznapi outfitnek, hogy magabiztosabbnak érezzük magunkat, vagy egy bulis szereléshez, randira a tökéletes hódításhoz. Akihez illik az illat, az garantáltan jól fogja érezni magát benne, megspékelve némi plusz önbizalommal! 

Ne felejtsétek el, egy illatot tudni kell viselni, ugyanúgy, ahogy egy ruharabot, vagy egy ikonikus vörös rúzst! Egy jól kiválasztott illat sokat dob a hangulatodon, és rajtad is, azonban egy hozzád nem illővel inkább ellenkező hatást érsz el, mint szeretnéd. Mindig vedd figyelembe az évszakot (nyáron a fűszeres illatok nagyon nehezek, inkább a lágyabb, könnyedebb, gyümölcsösebb illatokat válaszd), a hangulatodat, és a ruhád stílusát (alkalmi, elegáns, hétköznapi, bulis, sportos, stb)

A Playboy illatokból a következő verziók léteznek még:

Play it Spicy
Play it Rock
Play it Lovely
Play it Pinup

Illetve elérhetek még tusfürdő, vagy dezodor formájában.

Én az illatot az Iparfümériától kaptam tesztelésre, de megtalálhatod őket bármelyik drogériában, vagy parfümériában!

Ti próbáltátok már a Playboy parfümöket?