Üzemeltető: Blogger.

Lily Lolo Super Kabuki Brush teszt

Sziasztok!
DSC00091

Emlékeztek még a múltkor bemutatott Lily Lolo natúrkozmetikum márkára? Megkezdem a kapott termékek bemutatását szépen sorban. Elsőnek a Super Kabuki ecsetet szeretném megmutatni Nektek.


DSC00103

Extrapuha, szintetikus szálú ecset, amely az ásványi alapozó felviteléhez készült. A nyelén található a neve, illetve a Lily Lolo felirat. Az ásványi alapozót nagyon szépen belesimítja a bőrbe, (körkörös, illetve simító mozdulatokkal szoktam dolgozni),illetve én szoktam használni púderhez és pirosítóhoz is - igazából mindenhez jól megállja a helyét, univerzális darab Nagyon finom puha, kellemes a bőrnek, számomra egyetlen hátránya van - ha kimosom, nagyon lassan szárad.

Szerintem nagyon minőségi darab, ami még évek múlva is szolgálni fog. Méretében is praktikus, simán elfér a nesszeszerben, magunkkal tudjuk hordozni ide-oda.
DSC00101

Az ecset tisztítása: a sörtéket lefelé tartva tisztogassuk, nehogy a víz belefolyjon a sörtéket és a nyelet összetartó ragasztóba. Ugyanígy tároljuk, amíg meg nem szárad.

Nagyon megszerettem ezt a kis ecsetkét, szívesen nyúlok érte. :) Mutatok Nektek egy videót az ásványi alapozó felviteléről az ecsettel:

Beszerzési hely: E-Makeup

A legközelebbi tesztben egy Lily Lolo ajakfényt mutatok meg Nektek, majd jön a pirosító, végül pedig egy sminkben mutatom meg az ásványi alapozót, púdert, pirosítót és szájfényt. :)