Üzemeltető: Blogger.

#2 Illatgardrób | Cindy Crawford Waterfalls


Úgy döntöttem, hogy ezentúl szeretnék Nektek  kisebb-nagyobb időközönként olyan parfümöket bemutatni, amelyeket volt lehetőségem megszagolni / kipróbálni, és tetszettek. Az első ilyen Cindy Crawford Waterfalls nevezetű parfümje, amelyet ajándékképp kaptam egy Iparfümériás vásárlásom mellé, és egy ideje már szagolgatom / tesztelgetem a csuklómon, tegnap pedig kipróbáltam élesben is.


CINDY CRAWFORD - WATERFALLS


                                     
Illatcsalád: virágos
Illatjegyek: (FEJ) mandarin, citrom, bors, bergamot, alma (SZÍV) ylang-ylang, lótusz, jázmin, ibolya, gyöngyvirág, frézia, bazsarózsa (ALAP) cédrus, szantálfa, pézsma, ámbra



Ha egy szóval kellene jellemeznem ezt a parfümöt akkor az üde lenne rá a legjobb jelző. Friss, virágos, üde illat - viszont van benne egy kis fanyar csavar a mandarin-citromnak köszönhetően, picit olyan kesernyés-fanyar lesz az illat tőle. Szerintem ez egy igazi nyári-tavaszi illat, bármilyen alkalomra megállja a helyét, viszont őszre-télre nem igazán tudom elképzelni, akkor az ember lánya már szívesebben nyúl a fűszeresebb, picit nehezebb illatok után. Picit édeskés, de leginkább virágos, szerintem egy olyan választás, ami bárkinek bejöhet, én nagyon szívesen fogyasztom el a maradék mintát bármilyen alkalomra.