Üzemeltető: Blogger.

Szuper összefogás - csókkal az állatkísérletek ellen

Sziasztok!

Tudtátok, hogy ma van a csók hivatalos világnapja? Nos, én sem. De pár nappal ezelőtt fedeztem fel a Lush Facebook oldalán, hogy van egy úgynevezett "Csókkal a kegyetlenség ellen" akciójuk, kíváncsian kattintottam rá, hogy "ez vajon mi lehet?" Mint utóbb kiderült, a Lush puszilenyomatot gyűjt pesti üzleteiben a mai napon az állatkísérletek ellen, amivel egyben egy hatalmas világrekordot is készül felállítani. Izgatott lettem, úgyhogy el is határoztam, hogy én tuti ott leszek!

És hogyan fog zajlani ez az egész?

csóklenyomat elkészítéséhez a résztvevőknek felajánljuk a Lush ajakápoló termékeitElső lépésként leradírozhatják ajkaikat az ínycsiklandó ajakradírok egyikévelamelyek 4 különböző ízben kaphatókés bőrpuhító jojobaolajvalamint kristálycukor felhasználásával készülnek.
puhító és tápláló hatású ajakbalzsamok segítenek az elhalt bőrdarabkáktól megtiszított ajkak hidratálásábanKidolgoztunk egy újtartósítszer-mentes formulátígy bórax és parabének felhasználása nélkül készítjük a jól ismert ajakbalzsamokat: a klasszikus Lip Service-t, a csokis-narancsosWhipsticket, a mentolos-fehércsokis Honey Trapet és a vegán None of Your Beeswaxot. 
Ezután következik a lényeg: a fantasztikus színpalettával rendelkező Színhangulatok termékcsalád egyik szuperhidratáló termékeamellyel apuszinyomat elkészíthetőÉppen egy évvel ezelőtt mutattuk be vásárlóinknak a Lush rúzsokból és szemfestékekből álló kollekcióját, a Színhangulatokat,amely több puszta sminknélhiszen az aktuális lelkiállapotnak leginkább megfelelő színek viselésére ösztönöz.
Szerintem ez egy hihetetlenül jó, és ötletes kezdeményezés, nekem nagyon tetszik! Azonban az is részt tud venni ebben, akinek nincs közel egyik Lush üzlet sem, ugyanis a Facebook oldalon is megy egy játék, ahol nyerhettek is a saját puszilenyomattal:
facebook oldalunkon folyamatosan zajlik egy játékarra kérjük a vásárlóinkathogy posztolják az oldalon apuszilenyomatuk képét. A résztvevők között 3, ajakápoló termékekből és Színhangulatok krémrúzsból álló csomagotsorsolunk ki.

Mit szóltok a Lush kezdeményezéséhez? :)