Üzemeltető: Blogger.

Újabb kedvenc BrushArt ecset - BrushArt ajakecset

Sziasztok!
DSC09917
Nemrégiben próbáltam ki a BrushArt ajakecsetjét kíváncsiságból - és magam is meglepődtem, hogy mennyire hozzámnőtt ez a termék. Gondoltam majd csak az ajakfény felvitelére használom a rúzs fölé, hogy ne kenjem össze az applikátort, de kíváncsiságomtól vezérelve kipróbáltam egy rúzsommal is - majd kettővel, és végül az összessel. 

A végeredmény nagyon meglepett, ugyanis van egy igazán makacs rúzsom (nemsokára bővebben is írok róla), a Manhattan Candy Rockersből a barackszínű, amelynek a felvitele szörnyű, ám ezzel a kis ecsetkével még viszonylag egyenletesen fel is tudtam vinni. Bármelyik rúzs felvitelét megkönnyíti, egyenletesebbé teszi, illetve sokkal jobban becélozhatjuk, hogy mennyire sötét / világos színt szeretnénk a szánkra. Könnyen kezelhető, szépen oszlatja el a termékeket, tokba tehető, és kimosni is nagyon könnyű, gyorsan szárad. Ha van időm pepecselni rúzsecsettel, szinte mindig bevetem, alapvető kedvenccé vált, pedig egyáltalán nem is gondoltam volna.

Az ára is elég kedvező szerintem: 460 Ft. Én ár-érték arányban egy hatalmas ötöst adnék neki! Aki esetleg szeretné kipróbálni, megteheti az Iparfümérián - a BrushArt termékcsalád elég népes, az univerzálistól a szemhéjfesték ecsetig van minden, nekem egyre jobban kezd kedvencemmé válni ez a márka.

Ti próbáltatok már ajakecsetet, esetleg van személyes kedvencetek?