Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Yves Saint Laurent : Violet Baroque

1167730 10201716746017235 1609960390 n

A mai napon egy blogon eddig nem szereplő high-end márkájú lakkot hoztam Nektek a nővérem jóvoltából, ez pedig nem más mint az Yves Saint Laurent Violet Baroque nevű padlizsánlila csodája.


| YVES SAINT LAURENT - VIOLET BAROQUE |
1080595 10201716746097237 75949633 n

DSC00049

A blogon régen bemutattam már egy hasonló színű MAC lakkot, azonban ez nekem sokkal jobban tetszik.  Egy 10 milis egyszerű, szögletes üvegben érkezik. Egy rétegben is nagyon szépen fed, az ecsete elég nagy ahhoz, hogy egy húzásre beterítsünk egy körmöt. Az állaga nekem tökéletes, illetve a tartósságával sincs bajom: most van 4. napja a körmeimen, és csak minimális kopások észlelhetőek rajta. A színe mély padlizsánlila, ami elsőre feketének tűnhet, azonban jobban megnézve megmutatja az igazi arcát. A finise visszafogottan fényes, a fotón ebből sajnos sok nem látszik, mivel nem voltam elég óvatos, és a lakklemosós vattával való hadonászás közben hozzáért a lakkhoz a lemosó, így lemattította picit a felületét. A képért bocsánat, 3. napon készült.

Imádom ezt a mély padlizsánlilát, számomra ez már igazi őszi szín - el tudnék képzelni a lakkhoz egy hasonló kompozíciójú sminket, ahol a modell ajka ilyen lila, szerintem gyönyörű lenne.

Szerencsére nem kellett csalódnom a minőségben, high endes árhoz képest ilyen minőséget is kapunk - bár természetesen bármelyik márka kínálatában találhatunk ehhez hasonló sötétlilát, tehát nem kell aggódni a pénztárcánk rohamos lemerülése miatt.

Nektek hogy tetszik ez a szín?