Üzemeltető: Blogger.

Lily Lolo Candy Girl pirosító teszt

Sziasztok!
DSC00009

Emlékeztek még az előző posztomban bemutatott Lily Lolo ecsetre? Következőnek elhoztam Nektek a pirosító tesztjét. :)


LILY LOLO - CANDY  GIRL
A pirosító egy masszív kis tégelyben csücsül, a tetején egy Lily Lolo felirattal (nem sűrűn írok ilyet, de ez a csomagolás nekem nagyon tetszik), a hátulján pedig megtalálhatjuk az árnyalat nevét és az összetevőket, illetve pár információt még.


DSC00014


DSC00011

A pirosító maga 3 grammos, és a dobozkát felnyitva elénk tárul a beltartalom - a tégelyt rázogatva a kis lyukakon keresztül jön a pirosító - érdemes ezért nem neszeszerben, hanem állítva tárolni (én nem így tettem, úgyhogy a tégelyben már mindenfelé van belőle). Használatkor ki kell önteni egy picit a kupakba, és onnan felvenni az ecsettel. Én nem vagyok annyira kibékülve ezzel a por állaggal semelyik terméknél, jobban szeretem ha egy termék egyben van, és nem szóródik ide-oda, ha éppen a sminkes neszeszeremben tárolom, de ez csak az én heppem.


DSC00013

A Candy Girl-t a Lily Lolo Kabuki ecsetével, vagy a BrushArt kabuki ecsetével szoktam felvinni, mindkettő szépen felveszi. A színe egy szaténfényű cukorka rózsaszín, ami szerintem egy univerzális árnyalat, és mindenkinek jól állhat. Elég szépen pigmentált, 1-2, maximum 3 húzás elég egy pofira. Tartósságát tekintve a nagy melegben hajlamos picit lejjebb csúszni az ember arcáról, de egyébként nem vészes.


DSC00019

Összességében szeretem ezt a pirosítót, bár itt kellett rájönnöm, hogy a szaténfényű pirosítók nem a kedvenceim, jobban kedvelem a picit csillogós, vagy mattabb darabokat, ennek ellenére szerintem aki egy olyan pirosítóra vágyik, amiben nincs káros anyag, válassza bátran a Lily Lolot! A pirosító ezen kívül 12 árnyalatban kapható az E-Makeup oldalán.

A tesztsorozat végén egy teljes sminkben bemutatom az összes Lily Lolo terméket, illetve az Astor legújabb szempillaspirálját is! :)