Üzemeltető: Blogger.

SZÉPSÉGÁPOLÁS | Júliusi szépségboxom betekintő

DSC00001

Ugyan már kifelé megyünk az augusztusból, és nemsokára érkezik az augusztusi Szépségboxom (meg persze a Pixibox, és a Douglas féle is), szeretném bemutatni Nektek a júliusi tartalmát, illetve a termékekről szóló első benyomásokat és teszteket, hátha ezzel segítek valakinek a választásban. A termékek teljes árát a Szépségbolt oldalán találjátok meg. Akkor lássuk!


| SZÉPSÉGBOXOM - 2013. JÚLIUS
|

A szépségek egy aranyos lila feliratos dobozkában érkeznek, selyempapírban - ami először feltűnt, az az, hogy valami nagyon kinyomja a doboz tetejét - és meg is lett a ludas.

DSC00005

A ludas a Greenland papayás citromos radírozósója volt. Itt láthatjátok a doboz teljes tartalmát - 4 db nagy kiszerelésű termék, és a termékminták. Ami pozitív, hogy szezonális terméket is csempésztek a dobozkába - lásd a Deborah Bioetyc napégés utáni testápolóját, ez még júliusban azért jócskán jól jöhetett bárkinek.

DSC00009

Greenland papaya - citrom radírozósó, 400 gramm

Ez a termék hatalmas kiszerelésben érkezik hozzánk, és a neve szerint radírozósó, de használható fürdősónak is. Az illata valami mennyei (óvatosan kell szagolni, távolabbról, mert közelebbről elég orrbacsapó és tömény az élmény :D). Megpróbáltam radírozósónak használni önmagában (így szól a hivatalos utasítás is), de valahogy nem az igazi testradírként... Fürdősóként viszont annál inkább! Élvezettel fogok benne pancsikolni, tekintve hogy imádom az ilyen relaxációs fürdős dolgokat, és isteni illata van - eredeti áron gondolkodnék, hogy megvegyek-e egy ekkora kiszerelést, hiszen a tusfürdő illatára is ráun az ember (velem pont most fordult elő a Balea cseresznyés macaronos tusijával), szerintem egy fürdősóval is lehet ugyanez a helyzet. Biztos vagyok benne, hogy nekem ez a kiszerelés évekig elég lesz...

DSC00011

Deborah Bioetyc After Sun napégésre való testápoló, 200 ml

A hatásáról sajnos nem tudok nyilatkozni, tekintve, hogy a nyáron egyszer égtem le a Hungaroringen, a Forma 1 nézése közben egy helyen, többször nem. Sajnos iszonyatosan védenem kell a hófehérke bőrömet bármiféle leégéstől, és akkor bizony jól jött volna ez a testápoló. Azért kipróbáltam, tipikus napozótermék illata van, szórófejes, tehát spriccelni lehet, könnyű eloszlatni, az állaga is könnyed, gyorsan beszívódik. Simán testápolóként használva nincs nagy hatása (nyilván, nem is erre tervezték), azért a polcon tartom, hátha szükségem lesz még rá augusztus utolsó pár napjában.

DSC00012

Ahava Time to Hydrate hidratálókrém normál-száraz bőrre, 15 ml

Ez az egyetlen kakukktojás a termékek között, hiszen nem a szó szoros értelmében vett termékminta (mivel 15 ml, az átlagos tasakos minták 1-2 milisek ugye), de nem is teljes méretű termék. Szolid csomagolás, visszafogott illat jellemzi a krémet. Kinyomva könnyed, mégis picit zsírosabb állagú, ami az én bőrömre kifejezetten rá is fér (a nyári hónapokban is képes volt szárazabb maradni, holott pár évvel ezelőtt meg az ellenkezője volt,) így nekem muszáj volt hidratálni folyamatosan. Sokat nem ajánlatos kenni belőle, szerintem akkor hajlamos zsírosítani a bőrt, de kisebb mennyiségben én úgy vettem észre, hogy tökéletesen teszi a dolgát, a téli hónapokban nagy megmentőm lesz.

Maybelline the Colossal Volume Express Smoky Eyes, 10,7 ml

A Maybelline egyik nagyágyú spirálja is bekerült a termékek közé, aminek nagyon örültem, hiszen magamtól nem próbálgatnék új spirálokat (a Max Factor Clump Defy nálam etalon lett azóta is) Sárga-fekete tubusban érkezik, a keféje hagyományos. Eddigi tapasztalatom az, hogy bár hagyományos kefés (én inkább a szilikonkefét részesítem előnyben)könnyű vele dolgozni, ultrafekete, dús pillákat csinál - erről a termékről fogok hozni tesztet is Nektek nemsokára, mert mégiscsak úgy az igazi. Első benyomás alapján nagyon tetszik.

DSC00020

Termékminták - sok, sok, sok
Mindenképpen pozitív, hogy a csomaghoz rengeteg termékminta jár, hiszen mindenki szeret termékeket próbálgatni - azonban itt mutatkozik meg számomra a dobozka egyik legnegatívabb dolga, ugyanis az öblítő és tusfürdő mintát leszámítva a minták 95%-a érett bőrre van. Ami egyrészt nem baj, ezeket nyugodt szívvel nekiajándékoztam anyunak, viszont a többi maradékot is nehéz lesz számomra hasznosítani. Sajnos az Armonia BB krémjét esélyem sincs kipróbálni a hófehérke bőröm miatt , illetve a zsíros bőrre való termékek sem az én asztalom igazán. Nem akkora tragédia, szívesen odaajándékozom olyan családtagnak / barátnak aki tudja hasznosítani, de azért mégis. A Garnier Moisture Match krémjeinél viszont pozitív,hogy többféle bőrtípusra valót találhatunk közöttük. Az arányokon lehetne picit változtatni, illetve mint ahogy a Garnier minták esetében, többféle bőrszínhez való termékmintát mellékelni (egy világos, egy normál), hogy mindenki megtalálhassa a saját bőrének és bőrszínének megfelelőt.

Összességében véve jó kis kezdeményezés ez a doboz, a külseje rendkívül aranyos. A szezonális termékek mindenképpen pozitívak, illetve egy-egy klasszikus sminktermék vagy termék becsempészése a dobozba. Bár lehet, hogy a fürdőszobába való tusiknak - sóknak csak én örülök ennyire személy szerint, lehet más a falat kaparná tőle. A doboz leggyengébb pontja viszont a termékminták összeválogatása, remélem ezen a jövőben picit változtat a Szépségboxot összeállító csapat.