Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Mexx parfümbemutatón jártam


Nemrég legnagyobb örömömre meghívást kaptam a Prestige Products Kft-től a legújabb Mexx parfümbemutatóra több más bloggerinával egyetemben. Nagyon örültem neki, hiszen a blog életében ez a legelső ilyen esemény :)


A helyszín az óbudai Pastrami étterem volt, ahová egy öt perc késéssel meg is érkeztem, hála a városban lévő dugónak. A lent lévő pincérek útbaigazítottak az esemény helyszínére, így az akkor érkező Ritával (Face Club) az emelet felé vettük az irányt. Belépve egy ízlésesen elrendezett asztalka fogadott minket szendvicsekkel, sütikkel és pogácsával. Körbenézve rengeteg ismerős arcot láttam, mint pl Fruzsi (Breakfast at Fruh), Bella (Girls Corner), Szandra (The Very Style), és még rengeteg más bloggerina. Elfoglaltunk egy helyet elöl, kaptunk frissítőt, majd elkezdődött az előadás. Sajnos saját képekkel nem tudok Nektek szolgálni, (ígérem ezt legközelebb bőven pótolom), így a kapottakat fogom megmutatni.



Első körben bemutatkozott a cég, majd megtudhattuk a Mexx márka történetét. Tudtátok pl, hogy 1980-ban alapították, Moustache és Emanuelle név alatt? Egyik a nőknek, másik pedig a férfiaknak szóló vonal volt. 1986-ban vonták össze a két márkát: Moustache + Emanuelle + XX = Mexx (ami a csók jele, ezért mondják a Mexx-re, hogy "Minden egy csókkal kezdődött..) 2000-ben jelent meg az első Mexx illat, addig csak ruhákat forgalmaztak. Azonban nem volt kapcsolat a divat és az illatok között, sőt egységes design sem volt. Ennek következtében úgy érezték, ideje egységesíteniük a márka arculatát, így mostmár minden dorogériában és parfümériában egységes csomagolásban pompáznak a Mexx illatok. A család legújabb tagja az Energizing női és férfi verzióban, melynek arcai James Blunt és Maria Gregersen lett. Az illatról most nem mesélnék bővebben, tesztelgetés alatt van egyelőre :)

A parfümök után a színekről és a különböző típusokról (ősz, tél, nyár, tavasz) következett egy előadás Molnár Timi színtanácsadótól. Nagyon érdekes volt végighallgatni azt a sok-sok információt, melyeket képpel is illusztráltak, hogy könnyebb legyen elképzelni. Én pl Tél típus vagyok, aminek a jellemzése az, hogy "Hófehérke típus", úgyhogy ez annyira nem ért meglepetésként  A színekről való előadás végén kaptunk egy kis kérdőívet, amire ha helyesen válaszoltunk, személyre szabott tanácsadást nyerhettünk. Én sajnos nem tartoztam a szerencsések közé, de akik igen, azoknak ezúton is gratulálok! 

DSC09999

Az előadás vége után kérdezhettünk a szervezőktől, kifelé menet pedig megajándékoztak minket egy ajándékcsomaggal, melyben két Mexx Energizing parfüm lapult egy Travalo hordozható parfümkapszulával egyetemben, valamint kaptunk még egy cd-t rajta az előadásokon elhangzott anyagokkal. Összességében nagyon jó kis program volt, rengeteg érdekességet megtudtam, megismertem élőben is bloggereket (Very Style Szandra pl egy nagyon tündéri lány élőben is!) és nagyon jól éreztem magam! Ezúton is köszönöm a PP csapatának a meghívást és az ajándékokat, remélem lesz még ilyen alkalom a közeljövőben. :)

Elkezdem tesztelgetni a Mexx új illatát, és igyekszem minél előbb megmutatni Nektek is, hogy milyen is az új illat, nagyon kíváncsi vagyok!