Üzemeltető: Blogger.

Interjú | Pasik és Körömlakkok, 5. rész

pasikéskörömlakkok

Ahogy felkeltem, meglepetten konstantáltam, hogy esik az eső. Mármint nem a tény volt meglepő, hanem az, hogy én a mai napra egy hajápolásos bejegyzést terveztem, amihez fotózni szerettem volna - azonban ma reggel az idő borús, esik, és nem tudok az erkélyen fotózni. Mivel rég nem volt bejegyzés (sajnos az egyetemi órarendem a hét első felében nem igazán teszi ezt lehetővé), úgy gondoltam, hogy egy rég nem látott, de annál kedveltebb, és csak az én blogomon megtalálható visszatérő rovatot hozok Nektek - köszöntsétek szeretettel a blog oldalain a Pasik és a Körömlakkok Interjú 5. részét! :)

A mai interjúalanynak Gábort választottam, ő az utolsó előtti alanyunk.

1. Meg szoktad nézni egy lány körmét, hogy milyen színű? Befolyásol ez valamit Nálad?
Gábor: Sosem tekintek a körmökre görcsösen, hogy milyen színű - bár van ami nagyon rikít, arra rögtön felkapja az ember a fejét, és így az eléggé negatívan hat.

2. Milyen színek azok, amelyek tetszenek egy lány körmén?  
Gábor: Ez nagyban függ a lány személyiségétől, hogy milyen ruhát hord, hogy milyen a kisugárzása. Erre nem tudnék konkrét választ adni.

3. Milyen színek nem tetszenek egy lány körmén?
Gábor: A rikító színek, pl. a neonzöld, a pink és a fekete - de már találkoztam olyannal, akiknek ezek a színek is jól álltak, mivel remekül hozzáválogatta a ruháit és kiegészítőit.

4. Ha egy lány azt mondja, hogy "barackrózsaszín", vagy "korall", esetleg "királykék", "burgundi", milyen színre asszociálsz, mi jut eszedbe?
Gábor: Huhh. ha egy fiú nem stylist, fodrász, esetleg festőművész, nem hinném hogy jól helytállnaa kérdésben... A barackrózsaszínrol simán a barack, a korallról kékes-zöld, a királykéket passzolom, talán az olyan türkizes lehet, a burgundi meg talán barnás.

5. Hogy viszonyulsz az ultrahosszú csiricsáré hegyes műkörmökhöz?
Gábor: Nem szeretem a látványukat.

6. Hogy viszonyulsz a natúr, francia mukörömhöz?
 
Gábor: Azt szeretem, nincs vele semmi bajom.

7. Ha a barátnőd előtted hagyná a körömlakk készletét a rengeteg színnel, mit tennél?
Gábor:
Hozzá nem nyúlnék, nehogy veszekedés legyen belőle. Konfliktuskerülő vagyok

Remélem tetszett Nektek az interjú, a pasik ismét bebizonyították, hogy ők megrekedtek az alap színek szintjén :D Következőleg, és egyben az utolsó alkalommal pedig a saját barátom fogja ezeket a kérdéseket megválaszolni :)

                  Blog Facebook oldal | Bloglovin követés | Ask.Fm a kérdéseknek