Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Őszi szerelem: NYC Rosy Knows

DSC00013

Ha lehet rajongani egy körömlakkért, akkor én most szerelmes vagyok. Eddig is hordtam sötét színeket szeptember előtt (kétszer is), de ez az a bogyószín amit tipikusan ősz kezdő színnek érzek, tudjátok amikor szomorú szemekkel pakoljátok el az élénk színű nyári lakkokat, de még nincs kedvetek a teljesen sötét színekhez.  Tavaly vettem, és tavaly is ilyentájt hordtam, a blogon való bemutatás sajnos kimaradt - de most bepótoltam, hiszen most került elő megint. Hölgyeim, a főszereplő: NYC Rosy Knows, köszöntsék nagy szeretettel!

DSC00003

DSC00014

Két rétegben fed a legtökéletesebben, úgy bukkan elő ez a gyönyörű bogyószín a körmökön. Az ecsetkéjével kényelmesen lehet dolgozni, elég nagy ahhoz, hogy 2-3 vonás elég legyen. Nem híg, nem sűrű, szépen terül. A tartósságáról nem tudok Nektek nyilatkozni, ugyanis én most lusta voltam, és se alaplakk, se fedőlakk, így néhány helyen már kopik is (én voltam a béna, soha többet nem csinálok ilyet), de ez semmit nem vesz le a rajongásomból, maximum újrakenem.

Update: Információm szerint kapható még az NYC állványain, lessétek meg, azonban ha mégsem találnátok, tökéletes alternatíva lehet a BYS Deep Berry-je, ami ugyan matt, de egy fényes fedőlakk seperc alatt segít a dolgon.

Ti milyen színeket hordtok így, az ősz kezdetén? :)