Üzemeltető: Blogger.

Teszt | A barackszínű rúzsok nyomában - NYC Peach Fizz és Manhattan Use Me

DSC00057

A barackos szín az, ami minden bőrtónushoz remekül passzol - esetemben a hófehér bőrhöz is, mellélőni nem igazán lehet vele. A barackszínű rúzsokkal való közös történetem a májusi gimis ballagásomon kezdődött, ugyanis ilyen színű volt a blúzunk - én pedig gondoltam egy merészet, és "miért ne sminkeljem magam barack rúzzsal a blúzhoz" felkiáltással elrobogtam a Rossmannba venni rúzst. Hatalmas szerencsémre éppen előző nap láttam egy bloggerinánál a Peach Fizz tesztjét, így nem igen volt kérdés, hogy ő jön haza velem - az utolsó darabot kaparintottam a karmaim közé, ne tudjátok meg, mekkora kő esett le a szívemről! :D A Manhattan rúzsa pedig akkor került a kezembe, amikor a Fresh Peach pirosítót vettem. Ezt a két rúzst szeretném Nektek bemutatni, összehasonlítani, hátha tudok annak segíteni, aki épp a tökéletes barack árnyalatot keresi.


| Manhattan Candy Rockers: Use Me |
DSC00059

Limitált kiadású rúzs, azt hiszem a Candy Rockers kollekció tagja volt három másik társával egyetemben. Világosabb barack színű, az állaga nagyon krémes - és itt kezdődnek a problémák vele. Ugyanis annyira krémes, hogy nem lehet normálisan felapplikálni a szánkra - a cserepes ajkakon felejtsük el, borzalmasan fog kinézni, össze-vissza mászik, nem egyenletes... Azonban a normál, hidratált ajkakon sem hajlandó egyenletesen fedni és ott maradni - próbáltam kézzel, próbáltam ajakecsettel, de semmi sem segített. Hiába az irtó cuki csomagolás, és a szép szín, egyszerűen használhatatlan számomra - az állagának köszönhetően egyszer véletlenül leesett és azonnal le is tört belőle egy kisebb darab. Próbáltam bevetni krémpirosítónak, de úgy sem igazán vált be, számomra egy elhamarkodott és nagyon megbánt vétel volt, hálistennek már nem lehet belefutni sehol.

| NYC Peach Fizz |

DSC00060

A tökéletes barackos-korallos rúzs, potom 400 Ft körüli áron. A színe nagyon megtévesztő, elég rozsdás narancssárgának látszik, azonban felkenve gyönyörű gyöngyházfényű barack válik belőle. Jól pigmentált, egyenletesen lehet eloszlatni, ajakecsettel pedig még gyönyörűbb a végeredmény. Tartós is, az állaga is szuper, nem szárítja az ajkakat, és bármilyen bőrtípushoz tudom ajánlani. Ár-érték arányban verhetetlen, egyedül talán amibe bele lehet kötni, az a pici gyöngyházas csillogás benne, azt nem biztos, hogy mindenki szeretni fogja. Illetve a rúzs nem mászik vissza teljesen a tokjába, így nagy az esély rá, hogy véletlenül belekaszálunk a kupakkal, amikor rakjuk vissza. Én személy szerint imádom, számomra egy jolly joker, bármikor és bármilyen alkalomra bevethető, igazi alapdarab. Az alapkollekció része, bármelyik Rossmannban hozzá lehet jutni, ha esetleg keresnétek az NYC állványain.
DSC00063

Elnézést kérek a swatchért, de szörnyen hideg volt kint, és tiszta libabőr volt a karom...

A csatát egyértelműen az NYC rúzsa nyerte, mind ár (400 Ft - 1200 Ft), mind állag és felvitel szempontjából. A Manhattan rúzsa számomra hatalmas csalódás volt, és még impulzusvásárlásnak se mondhatnám, mert olvastam róla véleményeket a Krémmánián, amik negatívak voltak, a saját csapdámba estem bele vele.

Nektek van kedvenc barackszínű rúzsotok? Ne habozzatok velem megosztani! :)

Facebook oldal | Bloglovin | Ask.Fm