Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Galénic Pur sminklemosó

DSC00002

Újra elbarangolunk a sminklemosók világába, hiszen még mindig keresem a tökéleteset - az alanyom ezúttal egy Magyarországon kevésbé ismert márka lemosója, mégpedig a Galenicé.


A márkáról azt kell tudni, hogy a termékcsaládja igen széles, a sminklemosóktól a napi arcápolási rutinig  és a nap elleni védekezésig rengeteg mindent felölel a termékcsalád. Az 1978-ban a Pierre Fabre laboratórium által alapított Galénic márka volt a legelső, amelyet árulni kezdtek a patikákban. A márka hivatalos oldalát ITT találjátok.

DSC00004

A fehér tubus 100 ml terméket rejt, de meg lehet vásárolni 200 ml-es kiszerelésben is. A csomagolása abszolút letisztult, minőségi termék voltát mutatja. A lemosó 2 in 1 termék, azaz használható az egész sminkünk, és a szemünk lemosására is. A kupakja pattintós, így nyerhető ki belőle a termék, a géles és krémes állag határán mozog. Az illata tipikusan olyan tisztaságillat, nagyon finom, abszolút nem tolakodó. A sminklemosó használata úgy történik, hogy kinyomjuk egy vattára, körkörös mozdulatokkal letisztítjuk az arcot és a szemet, a terméket nem kell lemosni. Nem irritálja a bőrt, nagyon jól lehozza az arcon maradt sminkmaradványokat, illetve a szemünk lemosásában is nagyon gyengéd, gyorsan eltávolítható vele a szemhéjfesték, szemceruza, és a spirál is. A lemosása után én azt vettem észre, hogy mintha hidratálná is az arcot.

DSC00005

Tökéletesen bevált nekem ez a termék sminklemosásra, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Azonban van vele egy aprócska gondom: az állagának köszönhetően nagyon gyorsan fogy, pedig egy borsónyit nyomok csak általában ki belőle. Az eloszlatása is picit nehézkes a vattán, én a tubussal magával szoktam elegyengetni. Ez a 100 ml-es kiszerelés akciós áron 1.000 Ft volt (eredeti ára 1.590), a 200 ml-s ára akcióban 3.080 Ft, eredeti áron 4.000 Ft körül mozog az Iparfümérián.Boltban, vagy drogériában / parfümériában nem találkoztam még a márkával.

A lemosó összetevői:

Water (Aqua). Caprylic/Capric Triglyceride. Propylene Glycol. Melilotus OFFICINALIS FLOWER WATER. CETEARYL ALCOHOL. POLOXAMER 188. ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER. Carbomer. CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE. FRAGRANCE (PARFUM). SODIUM METHYLPARABEN. TRIETHANOLAMINE.