Üzemeltető: Blogger.

Teszt | A rúzsceruzák forradalma - NYC Sweet Splash

DSC00001

Ugyan az NYC Sweet Splash egy nyári limitált kollekció része volt, mégis úgy gondolom, hogy megér pár sort írnom róla Nektek, hiszen jó útmutató lehet, ha esetleg később ilyen fajta terméket szeretnétek vásárolni, vagy  az NYC ilyet dobna a piacra.


| NYC Sweet Splash Gloss Stick |
DSC00013

Sajnos a ceruza árnyalatát nem tudom pontosan, nincs feltüntetve a csomagoláson. Egyszerű fekete tokban érkezik átlátszó kupakkal, picikét lötyögős és laza a ceruza, de eddig nekem ebből nem volt sok gondom.
Az illata gyümölcsös, abszolút kellemes, az állaga pedig lágy és krémes (óvatosan kell vele bánni, ha nem akarjuk, hogy letörjön.) Gloss Sticknek van írva, én megmondom őszintén, ezért nem is vártam tőle egy Chubby Stick szerű fedést - és nincs is neki. Az ajkakon egy nagyon halvány rózsaszín fedése van, szájfényszerűen csillog azonban - és a legpozitívabb tulajdonsága, hogy nem szárítja az ajkakat. Megmondom őszintén, aki egy Chubby Stick alternatívára vágyik, az nagyot csalódhatott benne, én viszont mégsem tettem, hiszen ez a termék nálam felér egy szájfénnyel - a nem ragacsos, ápoló fajtából, és a nevéből ítélve, valószínűleg erre is készült,  én ilyen keretek között tökéletesen meg vagyok vele elégedve.
DSC00014

A drogériákban rengeteg másfajta változatot találhatunk - A Catrice most jött ki a sajátjával, amit mindenképpen ki fogok próbálni, ott az etalon Chubby Stick, a Max Factor Giant Penje, az Avonnak is van már rúzsceruzája... Úgy látszik, hogy a rúzsceruza napjaink BB kréme lett - minden márka gyártott már legalább egyfélét belőle. :)

Az Astor is előrukkolt a Lipcolor Butter-ral, amit teszteltem is, ITT láthatjátok. A Very Style Blog Szandrája is most tette közzé tapasztalatait a rúzsceruzákkal kapcsolatosan, amit ITT olvashattok el, érdemes :)