Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Primőr Bloggertalálkozó

DSC09891

Szeretnék Nektek egy picit személyesebb jellegű beszámolót hozni a szombati eseményről, hiszen ez a blog életében a harmadik ilyen esemény. :) Képeket nem készítettem végig, ugyanis a memóriakártyám elfelejtettem letisztítani, és rengeteg befotózott bejegyzéshez volt hozzá anyag, így nem tudtam olyan sokat letörölni :(

Pár nappal a találkozó előtt Niki keresett egy vállalkozó szellemű bloggerinát, aki kimenne érte a Keleti pályaudvarra, hogy eligazítsa, így úgy döntöttem, jelentkezem erre a posztra. Reggel 8:15-kör találkoztunk (rettenetesen álmosan mindketten), picit kávéztunk, majd jó körmös bloggerinák módjára lakkokat csereberéltünk, majd visszaindultunk a pályaudvarra, hogy ott találkozzunk Barbival és  a másik Nikivel. A lányok mind közvetlenek és kedvesek, jó volt őket élőben megismerni :) Ekkor már csak Ivett hiányzott, akinek a vonata azonban rengeteget késett, így mi is késve indultunk el a helyszínre.

DSC09887

Catrice: Thrilling me softly

Odaérve gyorsan befoglaltunk egy-egy helyet a 2. sorban, majd körbenézve megállapítottam, hogy bizony a hazai beauty bloggerinák 90%-a jelen van az eseményen - csupa-csupa ismerős arc körbenézve, illetve a bemutatkozásoknál is. :) Kaptunk egy Essences / Catrices noteszkét is egy tollal - szerintem ez egy nagyon jó ötlet volt, én tele is írtam legalább egy 10 oldalt az előadások alatt.. :)
DSC09893

Essence szájfények, annyira kis aranyosak! :)

Egy szinte fél napos szépségkonferencia vette kezdetét, ugyanis belestünk az Essence, Catrice, Max Factor, Beyu és Artdeco márka mögé, megismertük az újdonságokat, pár titkos bevezetést, illetve beszélgettünk picit a blogok és olvasók kapcsolatáról is. (Az újdonságoknak szánok egy külön bejegyzést majd!) Az előadók egytől-egyig közvetlenek és kedvesek voltak bármelyik márkáról is volt szó, és a hangulat végig nagyon közvetlen és laza volt - képzeljétek, az Artdeconál még egy szem férfi előadónk is volt Élő Péter személyében! :)
DSC09913
Max Factor Wild kollekció

Az előadások közötti szünetekben finom falatokkal vártak minket, illetve meglepetésként két torta is előkerült, amik nagyon finomak (és nem mellesleg szépek) voltak! Pontos termékekkel és árakkal nem fárasztanálak titeket, de megkaptunk minden listát és infót, így ha kíváncsiak vagytok valamelyikre, kérdezzetek nyugodtan! Elmenőben rengeteg ajándékot kaptunk, meg is nézegettem mindet, és teljesen biztos vagyok benne, hogyha a szülinapi nyereményjáték lement, megleplek titeket pár termékkel még egy újabb nyereményjáték keretében!

DSC09912

A CC krémek

A lányoknak, Qeis Linának és Nagy Rékának szeretném megköszönni a meghívást, illetve a 100%ig pontos és precíz szervezést, valamint az ajándékokat is! Rendkívül jól éreztem magam, a hangulat is nagyon jó volt, egyedül csak talán az a kellemetlenség volt, amikor 30-40 blogger próbált elférni egy szűk kis folyosón, de azt hiszem ez is kibírható volt.

DSC09892

Pár Essence Metal Glam, és a többi újdonság

A kapott ajándékokat már nem tudom lefotózni a fény miatt, de igénylitek, holnap hozok bejegyzést, és szóljatok nyugodtan, hogy melyikről szeretnétek tesztet először! :)

A többi beszámolót ITT találjátok, illetve szeretnélek emlékeztetni benneteket, hogy a blogon jelenleg nyereményjáték zajlik ITT, illetve egy kérdőívben szeretném megtudni a véleményeteket ITT. Köszönöm szépen!