Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk és Hírek | Essence: Fame Fatale + Újdonságok a blogon

DSC09996

Az őszi időszakban szívesebben veszem elő a pirosas-bordósabb-vöröses lakkjaimat, így volt ez az Essence Fame Fatale esetében is. Lássuk mit tud!

DSC00004
DSC00001

A külsőről meg ecsetről nem írnék túl sok mindent, mindenki ismeri az Essence lakkokat úgy hiszem :) A lakk állaga pont jó, meglepően már egy rétegben is elég szépen fedett, viszont én a biztonság kedvéért kettőt is kentem rá. Viszonylag gyorsan meg is száradt, szép fényes a felülete, azonban pár helyen felbuborékosodott - nem annyira feltűnően, de ez engem eléggé zavar, szóval ez egy nagy mínusz pont. A lakk maga szépen terül egyébként, az ecsetet is szeretem, maximum három húzás, és meg is vagyok. A színe is nagyon szép, valahol a sötét piros és a vörös között van, sokkal világosabb pl a Do you Speak Love-nál is, ami szintén egy nagy kedvencem. Ami viszont a legjobban meglepett ennél a lakknál, az a tartósság - rengetegen panaszkodnak az Essence lakkok tartósságára. Nos, nekem a Moyra alaplakkja van alatta, vasárnap kentem fel, ma van péntek és két darab kisebb pattogzáson és a körömvégek kopásán kívül semmi nem történt vele. Nem tudom, hogy ez az én körmöm miatt vagy a Moyra alapja miatt, de ez egy Essence lakknál mesébe illő teljesítmény, azt hiszem. A mellékelt kép pedig konkrétan csütörtökön készült, az is egy 5 napos állapot akárhogy is számolom.

5/4 pontot adnék rá a buborékok miatt, az Essence lakkokhoz képest a tartóssága pedig nagyon nagy csillagos ötös. Ha jól emlékszem, ez az árnyalat még kapható a Rossmann polcain 500 Ft-ért. Mostanában én személy szerint nagyon elpártoltam az Essencetől - úgy érzem, kinőttem belőle, illetve a sok csalódás miatt (trendkiadásos lakkok, korrektorok, szemceruzák, stb) nem is igen veszek már onnan semmit. Bár amit nagyon kipróbálnék-megnéznék, az a Stay Matt ajakkrém, az új rúzsok, illetve az új tubusos pici szájfények de azokról is annyi rosszat olvastam már a Krémánnián, hogy inkább nem is szerzem be őket. Pedig mennyire örültem, hogy gyártanak kis kiszerelésű szájfényt is. A közelgő trendkiadások sem igazán mozgatnak meg mostanában..

Ti hogy álltok az Essence-szel és a lakkjaival?

És akkor szeretnék beszámolni három újdonságról a blogon: 

Az egyik a sajtótájékoztatók menüpont a fenti menüknél - ide fogom gyűjteni a sajtótájékoztatók - bemutatók beszámolóit, itt megtaláljátok a Mexx és a Riri loves Mac tájékoztató beszámolóját is.

Hírlevél feliratkozás: Új funkció az oldalon a Követők menüpont alatt. Aki feliratkozik, minden hét végén kap egy hírlevelet tőlem, benne összefoglalva az adott hét bejegyzéseivel, illetve a közelgő bejegyzésekkel kapcsolatosan - ez nagyon hasznos lehet azoknak, akik pl nem tudják követni a blogot minden nap, de folyamatosan szeretnének értesülni az új bejegyzésekről. Remélem tetszik nektek, és használni is fogjátok! :)

Kiraktam a nyereményjáték linkjét is a felső menüsorba, így onnan könnyedén elérhető, ha jelentkezni szeretnétek. :)

Facebook oldal | Bloglovin | Ask. Fm | Hírlevél feliratkozás | Nyereményjáték