Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Lush: 9 to 5 arctisztító


Mivel ennek az arctisztítónak a tesztjét kértétek legtöbben a blog facebook oldalán, így most ez következik. :) Lássuk is!

jo2


DSC09998

A 9 to 5 egy fehér színű, tej állagú lemosó / tisztító, amelyet akár sminklemosásra is használhatunk. Megmondom őszintén, én csak az arctisztító funkcióját próbáltam ki, sminklemosásra nem szerettem volna "pazarolni."  95 és 240 grammos kiszerelésben létezik, mandulaolaj és orchidea található benne, vegán termék.

Az illata nagyon finom, nem igazán tudnám meghatározni, amolyan "tisztaságillat". A tisztító állaga tejes - folyékony. Én úgy szoktam használni hogy egy vattakorongra teszek belőle egy ujjnyit, picit eloszlatom majd jól áttörlöm vele az arcom. Azonban az ilyen folyékony jellegű termékeket (mint pl Galenic sminklemosó) nem igazán szeretem, mindig úgy érzem hogy a fele termék felszívódik a vattában, mire eljutna az arcomig. A hatása kellemes, jól felfrissíti az arcomat, és eltávolítja a piszkot / szennyeződéseket. Puha és hidratált érzés marad utána - általában vagy az Angels on Bare Skin előtt használom, vagy csak önmagában, és rádobok némi hidratálókrémet a tökéletes hatás kedvéért.

Lássuk az összetevőket!
inci


Nos, az a rossz hírem van, hogy az Angels-el ellentétben ez a termék tartalmaz , metilparabént, illetve illatanyagot is, viszont a honlapon úgy vannak feltüntetve, hogy biztonságos szintetikus összetevők. Én lassan nem igazodom ki ezeken az ellentmondásokon az összetevők terén, hogy most akkor biztonságos-e a parabén, az illatanyag vagy sem....  Mindenesetre összetevők terén nem olyan szeplőtlen, mint az Angels on Bare Skin.

A 95 grammos kiszerelés,2150 Ftba, a 240 grammos pedig 3690 Ftba kerül.  Az állagából adódóan hajlamosabb gyorsan fogyni, de valószínűleg a 240 gramm legalább egy évig elég lenne.... Az összetevői ellenére jól teljesített az arcomon, szeretem.