Üzemeltető: Blogger.

Relax | Lavera kókuszos-vaníliás bio fürdősó

DSC00020

Aki régebbi olvasóm az tudja, hogy oda-vissza vagyok a relaxálós fürdőtermékekért. Akár habfürdő, akár fürdősó, jöhet minden! A vaníliát és a kókuszt pedig különösen imádom, így amikor ráakadtam erre a  vegán fürdősóra az Iparfüméria webáruházában, nem volt kérdéses, hogy a kosaramban landol.


DSC00021

A kis csomagban 80 gramm só lapul, ami jó pár fürdésre elegendő. A zacskót kinyitva megcsapja az orrunkat a nagyon édes, kókusz-vanília illat (ebből leginkább a vanília érződik ki számomra, picit elnyomva a kókuszt), nagyon finom.

Azonban sajnos a fürdővízben már nem igazán tapasztaljuk ugyanezt - öntöttem bele jócskán a fürdősóból, de nagyon halványan lehet csak érezni az illatát, míg a többi fürdősómé elég intenzív ehhez képest. Próbálkoztam vele többször is, az eredmény sajnos ugyanaz lett, ezt a csodás illatot alig lehet érezni a vízben.

4-5 féle másik fürdősót is forgalmaznak még (levendula, lime, mézes, narancsos, rózsás) legközelebb megpróbálkozom egy másik illattal, hátha. Egyébként ebből az illatból van még tusfürdő, testápoló és dezodor is - a tusfürdőre iszonyat kíváncsi vagyok, megmondom őszintén. És a legfontosabb info: egy csomag fürdősó 820 Ftba kerül, ha azt nézzük, hogy ezért az árért 80 gramm terméket kapunk, annyira nem vészes.

Ti ismeritek a márkát esetleg, próbáltatok már tőlük valamit?