Üzemeltető: Blogger.

Beszámoló | Dm parfümtalálkozó


Idén voltam olyan szerencsés, hogy a sorsolásnál az én nevem került ki egyik győztesként, így résztvevője lehettem az idén harmadik alkalommal megrendezett Dm parfümtalálkozónak. Rengeteg újdonságot és érdekes dolgot hallottam, így szeretném ezt veletek is megosztani egy bejegyzés formájában. A képek háromnegyedét a Dm hivatalos fotósa készítette, a maradékot pedig értelemszerűen én. :) A képek kattintásra nagyítódnak!


A helyszín a 12. kerületi Villa Bagatelle volt, amit nagy bánatomra nem tudtam lefotózni kívülről a szakadó eső miatt, de gyönyörű az a hely! Konkrétan tényleg egy nagy fehér villa, gyönyörű környezetben, és belülről is gyönyörű elrendezéssel. Az előadásokat a Coty, a Primőr Kft és a Prestige Products munkatársaitól hallhattuk.


Sikerült tehát ázva-fázva odaérnem, aztán pedig csatlakoztam a többiekhez. (Nem lőttem fotót a gyülekező társaságról sajnos).Egy finom erdei gyümölcsös tea elfogyasztása után lassan sikeresen odaért mindenki, és kezdődhettek az előadások.



Igazi vitaminbomba :)

Legelőször is felhívták a figyelmünket a már elindult 25-50%os parfümakciókra, aki a szeretteinek szeretne parfümöt venni, itt a tökéletes alkalom rá!


A parfümöt az ókorban, i.e 4000-ben találták fel, akkor még csak testápolási célkra használva őket - a szó a  per fumu szóból ered, ami azt jelenti: füst. Ez után elég hosszú utat járt be a parfüm, hol elbukva, hol újra felemelkedve, de az igazi áttörés a XX. század volt, amikor megjelentek a nagy nevek, és a parfümök mögötti marketing. (Nina Ricci, Dior, Chanel).


                                   Bloggerként mindig kötelező feladatomnak tekintem szorgosan írni a sok-sok információt :o)

Napjainkban egy parfüm akár 20-25 évig is eláll, ha felbontatlanul, sötét és hűvös helyen tároljuk. A parfümgyártási technikákat nem szeretném most részletezni, túl hosszú lenne, de aki igényli összehozok róla egy különálló bejegyzést. :)


Illatok terén pár újdonság amit végigszaglásztunk: James Bond Quantum, Christina A. Unforgettable,  Katy Perry Killer Queen, Beyonce Mrs. Carter Show, Police The Queen, Zippo Feel Zone. Mindegyik nagyon egyedi és izgalmas illat, bár a vélemények értelemszerűen elég megosztóak voltak róluk :), a végére már mindenki orra elfáradt picit az illatolástól.

Igazi pillanatkép, nem tudom épp mit szaglásztam :)


A Police üvegei mindig odavonzzák a tekintetet, bár ez a fehér koponya nekem picit bizarr.


A Gyilkos Királynő üvege viszont ellenállhatatlanul gyönyörű - és amennyire megosztó az illata, nekem pl tetszik, kellően nehéz és kellően édes.

Nagyon szuper nap volt, külön tetszett, hogy az összegyűlt társaság ennyire interaktív volt - néha még jobban is, mint egy kifejezetten bloggertalálkozón. Az előadások érdekesek voltak, a hely gyönyörű, és mindenki nagyon lelkes, segítőkész és energikus volt. Köszönöm szépen a Dm csapatának ezúton is a lehetőséget (bár ugye ez 90%ban a szerencsémen múlt :)), igazán színvonalas rendezvény volt.