Üzemeltető: Blogger.

Blogkarácsony, avagy ajándékom Csipkelánytól :)

Nem tudom mennyien láttátok, de Ilus szervezett egy Blogkarácsonyt, melynek az volt a lényege, hogy a jelentkező bloggerinák közül mindenki kap egy random sorsoltat, akinek ajándékot vesz, és akitől ajándékot kap. Az én húzottam Szilvi lett (K-öröm blog), engem pedig Dalma (Csipkelány) ajándékozott meg, akivel személyesen futottunk össze, lévén ő is Pesten lakik. :) Lássuk is mit kaptam! :) (Az én ajándékomat Szilvi blogján nézhetitek meg, ha kíváncsiak vagytok)
DSC00046
A csomagomban lapult egy Oreos Milka (ami természetesen a kibontás után azonnal is fogyott, imádom :D), egy forrócsoki por (ő is elfogyott már), egy Body & Soul vaníliás és mandulás kézkrém, egy Yankee Candle tart fűszeres illatban, illetve egy gyönyörű Avonos körömlakk, és két magazin. Tudom, most nem sok minden látszik, de ígérem jövök majd tesztekkel is később ;)


A Yankee Candle-nak és a kézkrémnek külön örülök, hiszen a YC-t még sosem próbáltam, a kézkrémem pedig most fogyott ki, és imádom a vanília illatát. Innen is szeretném megköszönni Neked Dalma, szuper ajándékokat kaptam! És szerencsére Szilvinek is tetszettek a tőlem kapott dolgok, aminek szintén örülök :)

Külön szeretném megköszönni Ilusnak a szervezést, és hogy részt vehettem, jövőre sem maradok ki a mókából! :)