Üzemeltető: Blogger.

Egy neszesszernyi szépség: Pixibag

DSC09944

A töretlen sikernek örvendő Pixiboxot gondolom senkinek sem kell bemutatnom - azonban idén decemberben megérkezett a "hugi" is, mégpedig a Pixibag személyében. Ha kíváncsiak vagytok rá hogy mi is ez, olvassatok tovább!

Míg a Pixibox leginkább a luxus és presztízstermékekre koncentráló kis dobozka volt, addig a Bag inkább azoknak kedvez, akik a drogériás márkák termékeit szeretnék kipróbálni. Mindig más neszesszerben érkezik, más izgi tartalommal - tehát a koncepciója lényegében ugyanaz mint a Pixiboxnak, csak más termékekkel dolgozik. A jelenleg közreműködő márkák az Aden, Syoss, Gliss Kur, Neutrogena és a Pussy Deluxe. Nem tudom, hogy ez a jövőben bővülni fog-e vagy marad így, mindenesetre nekem ez így kezdésként abszolút szimpatikus. 3.790 Ft egyébként az ára, és természetesen ugyanolyan limitált darabszámos rendszerben is működik, mint a nagytesója.

Na tehát, ennyi bevezető után térjünk a lényegre - mit is tartalmazott a legelső, decemberi Pixibag?

Az első neszesszer üzenete a "Hello Beautiful" volt, ami már egyből mosolyt csalt az arcomra, ahogy megláttam, nagyon ötletes! Emellé járt még egy Aden katalógus is, amiben az összes megújult termék megtalálható. Meg kell mondjam, az Adennek előnyére vált az arculatváltás, sokkal egységesebb és csajosabb lett a márka, öröm lapozgatni a katalógust!

DSC09941

A neszesszer kétségkívül leghosszabb és legnagyobb helyet elfoglaló terméke a Syoss szárazsamponja volt - volt is nagy öröm részemről, hiszen már régóta fontolgattam, hogy ki szeretnék próbálni egy szárazsampont, csak fogalmam sem volt melyiket. Kaptunk mellé még egy Gliss Kur hajápoló olajat is, aminek szintén nagyon örültem, hiszen ilyet sem próbáltam még.  A Pussy Deluxe tusfürdőjén egyből megakadt a szemem - nem elég, hogy macskás, de olyannyira színes és csajos és vidám a csomagolása, hogy az valami elképesztő! Tudom, hogy vicces hogy itt áradozom egy csomagolásról, de komolyan mondom, feldobja az ember lányának a hangulatát ha ránéz. Jött még egy Neutrogena mini testápoló is, illetve az Adenből két megújult termék, egy pasztellrózsaszín körömlakk, és egy ajaktinta.

Kitett magáért a Pixibag azt kell mondjam, nekem nagyon szimpatikus a beltartalom, hiszen javarészt olyan termékek lapultak benne amiket ténylegesen ki szerettem volna próbálni (Megújult Aden termékek, szárazsampon, hajolaj), én teljesen elégedett vagyok. Nekiugrok a termékek tesztelésének, és szépen sorban jönni is fognak róluk a terméktesztek hamarosan! :)

A Pixibag hivatalos oldalát ITT találjátok egyébként, ha még több információt szeretnétek tudni a testvérpárról.