Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Lush Rehab sampon teszt

DSC00052

Ismét egy Lush terméket szeretnék nektek bemutatni ma este, ami belopta magát a szívembe - ez pedig a Rehab nevezetű sampon.

A próbaadagban 4-5 hajmosásra elegendő rejtőzik (A teljes kiszerelés 100 g, 250 és 500 g-os változatban létezik), ez idő alatt sikerült kitapasztalnom a sampon hatását.

DSC00053

A színe sárgás (ez a képen a tubus miatt nem látszik), az állaga pedig folyékony. Az illata engem leginkább gyógynövények egyvelegére emlékeztet, pedig tengeri moszat zselét, jojobaolajat, és olivaolajat, mangót, kivit és borókát tartalmaz. Picit talán túl folyékony is, így érdemes kevesebb adagot és óvatosan nyomni a tenyerünkbe. Szerencsére azonnal felhabzik, és kisebb adag is elég ahhoz, hogy átmoshassuk vele az egész hajunkat. Szuperül tisztít, és érezhetően puhább is lett tőle a hajam - viszont az igazi csoda az, hogy a szokásos 3. nap még elviselhető, 4. nap hajat mosok sémát megváltoztatta, és még a 4. napon is teljesen vállalható állapotban volt a hajam. Eddig ezt maximum egy sampon produkálta, általában mindegyikkel a 3. napig bírja a hajam, így engem emiatt nagyon meggyőzött. Kifésülés közben sajnos a gubancok eltüntetését nem tette könnyebbé, sőt talán még nehezebb is volt őket kifésülni. (ezt azóta sikerült orvosolnom a Tangle Teezer hajkeféjével. :))

Összetevők
inci

Sajnos a parfümöt a sok olaj mellett nem igazán értem, és nem is tetszik annyira a jelenléte a samponban. =/ Illetve tartalmaz még alkoholt (sokan írták a Krémánnián hogy kiszárította a fejbőrüket, szerintem ő volt a ludas, velem pl ilyen nem történt), és parabéneket.

Összességében engem teljesen meggyőzött (kivéve a csúnyacsúnya összetevőket), és ahogyan az Angels on Bare Skin arcitsztítóval történt, szerelembe estem azonnal. :) Csak az akadályoz meg benne hogy elrohanjak és megvegyem, hogy jelenleg egy 500 ml-s sampont nyúzok, ami elég lassan fog elfogyni. De amint a végére érek, a Rehab lesz az első dolgom! (Az Angelsből már meg is van az utánpótlás..)

A 100 grammos kiszerelés ára 2.450 Ft, a 250 g-os 4.850, az 500 g-os  pedig 7.150. Szerintem annyira nem vészes árak ezek ha a mennyiséghez és minőséghez képest nézzük, az 500 grammos nekem szerintem évekig elég lenne. A sampont megvásárolhatjátok a budapesti Lush üzletekben, vagy akár a Lush webshopjában is tudtok rendelni.