Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Lovely Crystal Strength


13030571598460000050941

Egy tavaly megvett és súlyosan elhanyagolt lakkocskáról lesz szó ebben a bejegyzésben. Tavaly kaparintottam meg, mikor a régi Lovely lakkok helyére újak jöttek, de idén kentem fel először és teljesen elámultam. Ugyanis a lakk kb egy az egyben az A-England Perceval dupe-ja (!), ami nekem iszonyatosan tetszik. (az ára már sajnos nem..).



13030571599981000000432

A képeken sajnos nem tudtam annyira átadni mint szerettem volna, de élőben egyszerűen ámulatba ejtően gyönyörű. Egyébként pedig tökéletes ünnepi lakk, nekem a tükörfényű piros üveggömbök jutnak róla eszembe, úgyhogy lehet ez lesz az ünnepi lakkom. :) (Tavaly ugye szintén egy Lovely volt, mégpedig az ezüst, de ahogy nézem, az már erősen nem kenhető állapotban van, így mélységesen szomorú vagyok miatta.)
13030571604513000081930

A minősége egyébként kifogástalan, már 1 rétegben tökéletesen fedett, és nagyon gyorsan száradt, de kettőben hozta ki az igazi gyönyörűséget magából, én pedig azóta is csak gyönyörködöm benne :)

Nektek van már kiszemelt lakkotok az ünnepekre? :)

(U.i: Nemsokára érkezik a Karácsonyi nyereményjáték, illetve az Essence-Max Factor-Beyu-Artdeco cuccok tesztje, és természetesen az elmaradhatatlan Novemberi kedvencek és Elfogyottas bejegyzés is!)