Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Astor Skin Match korrektor

DSC00116

Avagy életem legelső ecsetes korrektora a szemem alá. :) Nincsenek karikáim, a tekintetem felfrissítése céljából került hozzám ez a termék. Lássuk!

DSC00126

Az árnyalat természetesen a legvilágosabb, a 01-es Ivory. A korrektor külsejéről annyit, hogy kb 1-2 hónap alatt szépen lekopott róla a felirat (bocsánat), így az azért nem látszik. Amint látjátok, egy tekerős-ecsetes dologról van szó. A tekeréssel csak az első használatnál kellett bajlódni pár percet, később már a második tekerésnél jön is a korrektorból az anyag. (Kicsit talán túl sok is, de annyira nem vészes igazából).
DSC00127

A tesztalany a Paese barna színű szemceruzája
A felvitel nálam úgy töténik, hogy 3-3 pöttyöt teszek a szemeim alá, és azt kézzel eldolgozom - könnyű szépen eloszlatni a korrektort, és a színe is tökéletesen passzol. A hatását azonnal látni ha belenézünk a tükörbe, ugyanis a felpötyögött korrektorral együtt sokkal frissebbnek tűnik a tekintet, én teljesen meg vagyok elégedve a hatással. Általában átlátszó púderrel, vagy a Max Factor Creme Puff-jával fixálom, így azért kitar tlegalább egy 4-5 óráig, de őszintén megvallom, én nem vagyok az aki folyton csekkolgatja a sminkjét, hogy aztán szépen újrarakja. Helyesebben, megnézem persze, de sokszor nincs időm arra, hogy pepecselgessek vele a mosdóban, mert ide-oda rohangászom közben.

DSC00128

Ha nagyon sürgős volt, a bőrhibákat is többé-kevésbé elfedi, de azért inkább szem alá szuperál jobban. Összességében én meg vagyok vele elégedve, szeretem és minden sminkelésnél használom, felváltotta a Catrice tégelyesét (őt is csak a szemem alá használtam, de ő összeült a ráncokban.)