Üzemeltető: Blogger.

Teszt: Rexona Maximum Protection krémes izzadásgátlók

no

Ezt a két Rexona krémes dezodort a Krémmánia egyik játékán nyertem, és úgy gondolom itt az ideje, hogy beszámoljak Nektek is a tapasztalataimról a termékekkel kapcsolatban.


no3

Alapvetően nem vagyok egy izzadós típus, így ezzel a résszel nem szokott sok problémám lenni. Viszont így télen, mikor az ember nagykabátban rohan reggel el a Nyugati mellett, aztán le a baromi meleg metróba, elkerülhetetlen az a tipikus "vizes" érzés. Nem jár kellemetlen illatokkal, csak tudjátok az az érzés amikor az ember lányára rámelegedik az a sok ruha egy még melegebb helyen...

A dezodorok hivatalos utasítása szerint zuhanyozás után este bekenni magunkat velük, hiszen így tudják kifejteni legjobban a hatásukat. Persze reggel rá lehet még kenni, én mindig az este és reggel is módszert választottam. Tekerősek, viszont ez egy picit bosszantó tulajdonságuk is, ugyanis a zöldnél nálam rendszeresen előfordult, hogy tekerek egyet, kevés, tekerek kettőt, sok. Illetve ami még negatívum nekem, az az illatuk. A zöld (Everyday Fresh) egy citrusos illat, a lila (Sensitive Dry) pedig parfümös, viszont mindkettő egy picit túl intenzív az én orromnak (természetesen érezhetőek még másnap reggel is és egész nap, de már halványan), én el tudtam volna viselni valami enyhébb, semlegesebb illatot ezekhez a dezodorokhoz.
no2

A hatásuk viszont valami zseniális... Akármennyire is rohanok, akármilyen meleg helységbe, "száraz" maradok, és az izzadásgátló hatás egész nap tart. A fehér krém a ruhákat sem fogja meg. Elég érdekes formulája van egyébként, én mindig is a fújós dezodorokat preferáltam jobban a stiftesek helyett, viszont ez a pici lyukacskás megoldás nekem nagyon tetszik. Az illatától eltekintve a termék belopta magát a szívembe, és megoldotta a reggeli rohanós problémáimat is. :) Már csak arra lennék kíváncsi, hogy nyáron mit tud... :)

A termék egyébként 1.400 Ft a boltokban ha jól emlékszem, tehát a társakhoz képest jóval drágább - viszont kevés is elég belőle, így nekem szerintem nagyon sokáig ki fog tartani.