Üzemeltető: Blogger.

Körömlakk | Golden Rose Holiday 55

DSC00094
A mai bejegyzés alanya ez a csodaszép kék homoklakk és egyben a legelső darabom a Golden Rosetól :)

DSC00002
Nem vagyok oda kifejezetten a homoklakkokért, de ez a különleges kék szín annyira elcsábított, hogy kétszer is voltam érte a Nailland pultjánál, hogy bezsákmányoljam. (Egyszer elfogyott, másodszorra siker :)) Ahogy körülnéztem az eddig hanyagolt GR standjánál, arra a következtetésre jutottam, hogy homoklakkból messze a legtöbb márkát leköröző színkészletet találunk náluk a halványzöldtől a rózsaszínen át egészen a barackig, ami nagyon dicséretes.
DSC00007

11,3 ml kékséget találunk az üvegben. Két rétegben fed tökéletesen, nekem picikét lassan száradt homoklakk létére, és még sikerült is belenyúlnom (ami ritka). A finise egy gyönyörűséges világoskék ezüstös csillámokkal,. lassan 4. napja csücsül a körmeimen kopás nélkül, alatta csak egy alaplakkal, így a tartósságára abszolút nem lehet panasz. A felülete érdes, de nem állnak ki a csillámok belőle és nem zavaró egyáltalán. Az ecsete hosszú és átlagos vastagságú, könnyen lehet vele dolgozni, a lakk is szépen terül a körmeinken.
DSC00013
Az ára sem annyira vészes, 890 Ft-ért vettem, szerintem ennyit bőven megér ha különleges homoklakkra vadásztok! :) (Az új Galaxy kollekcióban van egy Barry M Princess Dupe, lehet nálam ő lesz a következő áldozat...)