Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | Nonique Tropic krémes arclemosó

DSC00099
A Lush arctisztítója (Angels on Bare Skin) mellett találtam egy olyan natúr, krémes arclemosót ami minden igényemet kielégíti, így mindenképpen szeretném bemutatni nektek ma a blogon. Ő pedig nem más, mint a Nonique Tropic arclemosója!


Nonique újrafotóz
Egy natúr, biokozmetikumról beszélünk egyébként, ez számomra - ha arctisztításról van szó - mindenképpen nagyon fontos és dicséretes. Nem akarok felesleges illatanyagokat, színezékeket és több tonna tartósítószert kenni a bőrömre, bőven elég megtennem azt sminkeléskor. Illetve nagyon fontos még számomra egy lemosónál, vagy radírnál az, hogy ne szárítsa tovább az amúgy is nagyon száraz bőrömet, és ne feszüljön a használata után.

~ Állag, illat ~

A lemosó színe fehér, az állaga finom krémes. Illatban én egyszerűen csak citrusféléket érzek, semmi kókuszt vagy ananászt - bevallom őszintén, én leginkább ezeket vártam volna - de végül is nincs ezzel sem semmi gond.

~ Eloszlatás, bőrre gyakorolt hatás ~

Eloszlatni az arcon nagyon könnyű, én egy borsónyit szoktam kinyomni az ujjaimra, majd a vizes arcomra körkörös mozdulatokkal belemasszírozom, végül lemosom. Nem csíp, nem irritál, nem szárítja és húzza a bőröm, szuperül tisztít és miután használtam, megvan az a tipikus frissesség érzésem. Kifejezetten száraz és érzékeny bőrre készült, de szerintem a kombinált, normál vagy zsíros bőrűek is használhatják nyugodtan.

~ Használata ~

A leírás nappal és este javasolja a használatát, én általában reggel szoktam lemosni vele az arcomat, de pl tegnap sminkeltávolítás után mostam még át vele a bőröm, és szuperül felfrissítette és eltüntette az olajos érzést, amit a lemosó okozott.

~ Összetevők ~
inc

(Egyedül az illatanyaggal nem vagyok megbékélve, igazán nem kellett volna bele szerintem...)

~ Hol találhatod meg és mennyiért? ~

Én innen rendeltem, 1.590 Ft-ért, de elvileg a Müllerekben is megtalálható a márka. (A Tropic termékcsaládnak van még pl ajakbalzsama, tusfürdője és testápolója is, de rengeteg más termékcsaládja van még a márkának.)