Üzemeltető: Blogger.

Februári Pixibox - első benyomások

DSC00068

Megérkezett az év első Pixiboxa, amit már mindenki tűkön ülve várt. Szerintem minden túlzás nélkül kijelenthetjük, hogy a februári Box igazán ütősre sikeredett! Miért is?

Telis-tele van olyan ikonikus és presztízs termékkekel, amelyek valószínűleg sok nő kívánságlistáján ott vannak / voltak, vagy régóta szerette volna kipróbálni őket, így szuper ötlet volt belepakolni ezeket a dobozkába. Megtaláljuk itt az Artdeco sokat emlegetett és dicsőített szemhéjalapozóját (hatalmas piros pont ezért! Egyébként róla már láthattatok tesztet tőlem ITT), egy Artdeco lakkot (gyönyörű és változatos színekben ahogy láttam, nekem egy metálzöld jutott :)), kis mintában a Vichy legújabb alapozóját (amit sajnos nem fogok tudni kipróbálni a színe miatt, de ennyi baj legyen), egy Vichy 3 in 1 arclemosót-szemfestéklemosót-tonikot, egy Eucerin ajakápolót (emiatt is hatalmas piros pont, én jelenleg is keresem az igazit), és az utolsó pillanatban becsatlakozott Bomb Cosmeticstől egy vidám fürdősütit. Utolsónak pedig a Valentino Valentina parfümminta zárja a sort, hogy teljes legyen a kép :)

Személy szerint az én három kedvencem a dobozkából a Vichy arclemosója (natúr arcápolási termékek mindig és minden mennyiségben jöhetnek, hiába találtam már meg az igazit a Nonique személyében), az Eucerin ajakápolója (nagy reményeket fűzök hozzá, a Labello ajakápolója nem igazán nyerte el a tetszésem), és a Bomb Cosmetics fürdősütije (tudjátok, hogy odavagyok a fürdős-relaxos dolgokért, plusz ez a legelső termékem a Bomb Cosmeticstől, duplán jó! :)) Jaj és akkor már az Artdeco lakkot se hagyjuk ki, így már négyre módosul a szám! Már fel is kentem, és csodaszép színe van (bár megsúgom, a tartósságától nem igazán vagyok elájulva, már pattogott itt-ott.) Maga a doboz kidolgozása is gyönyörű,annyira szemet gyönyörködtető ez a csajos design, hogy én el is raktam későbbi célokra :)

Összességében szuper és jól kihasználható termékeket kaptunk a dobozban, és ahogy olvasgattam a Box Facebook oldalán a visszajelzéseket, mindenki imádja a februári kiadást. Közeli-részletes képeket most nem hoztam, a fények borzalmasak voltak, de nemsokára jönnek a részletes tesztek, azoknál kárpótollak benneteket! :)