Üzemeltető: Blogger.

Hajápolás | Milk_Shake Volume Solution sampon és kondicionáló

DSC00135
A mai bejegyzésben a főszerep a Milk_Shake termékcsalád lapos hajra való samponjáé és kondicionálójáé, melyeket tesztelésre bocsátott a Hair Store áruház. Annyit kell tudni az üzletről, hogy régen ezek a professzionális termékek csak fodrászoknak voltak elérhetőek, kb 1. éve viszont megnyílt az üzlet a nagyközönségnek is. Ha bemész a boltba, segítenek kiválasztani a hajadnak legmegfelelőbb terméket / termékcsaládot - amiből rengeteg van, a festett hajra valón át a zsíros hajon keresztül akár a hajhullással küszködőkig megtalálsz mindent.

DSC00134
~ Milk_Shake lapos hajra való volumennövelő sampon ~
300 ml rejtőzik a hosszú, pattintással nyitódó tubusban. A sampon illata visszafogottan édeskés, az állaga pedig géles, a színe átlátszó. Ígérete szerint megnöveli a haj térfogatát, illetve meghosszabbítja a frizura tartósságát. Én kis adagot szoktam kinyomni, felhabosítom, majd megmosom a hajam, végül ezt még egyszer megismétlem, így tudok elegendő mennyiségű sampont applikálni a hosszú hajamra. A sampon könnyen habzik, kellemes illatú.

~ Milk_Shake lapos hajra való kondicionáló
Szintén 300 ml, fehér színű, krémesebb állagú kondicionáló, hasonló illattal mint a sampon. Ígérete szerint kibontja a hajat és volument kölcsönöz neki. Én egy kisebb mennyiséget szoktam eloszlatni szigorúan a haj közepétől lefelé a végekig - az egész hajon nem használom, különben az ellenkező hatást érem el vele, mint amit szeretnék.
DSC00136
~ Együttes hatás ~
hajci

Tényleg megdobják a lapos hajamat, és dúsabbá teszik. Általában a hajmosás végén némi argánolajat is masszírozok a hajvégekbe (arról egy külön bekegyzésben lesz teszt), így az összkép puha, egyenes és dús hajkorona lesz. Őszintén szólva én a tartósság növelését nem vettem észre, 3 nap után ugyanúgy meg kell mosnom a hajamat, mint eddig. Egyik termék sem gubancolja össze a hajam, könnyű kifésülni hajmosás után. Az illatuk rendszerint addig marad meg  amíg ki nem megyek az utcára a cigifüstbe. :(

Összességében: Szeretem mindkettőt, szuper puhává és fényessé varázsolják a hajam, és némi plusz volument is adnak neki, de nem zsírosítják. :)

Beszerezhetőség: HairStore webáruház, Budagyöngye bevásárlóközpont