Üzemeltető: Blogger.

Teszt | Catrice All Matt Plus púder 010 Transparent

DSC00176
Hosszas keresgélés után a púderek között végül úgy döntöttem, hogy kipróbálom a Catrice sokat dicsért darabját, az All Matt Plus-ot. 
DSC00174
10 g púder érkezik egy jól záródó műanyag tokban. Az árnyalat a skálán a legvilágosabb, a 010-es Transparent. A púder felszínébe mindenhová belenyomták a Matt feliratot, ami nagyon jól mutat rajta, nekem nagyon tetszik. (egy masszív 5-10 használat után azonban már elkezd kopni természetesen). A púder maga olajmentes, és fényvisszaverő pigmenteket tartalmaz.
DSC00177
A púder állaga selymes, nem porzik egyáltalán és tökéletesen illeszkedik az én világos bőrszínemhez is.  A hatása természetes, nem túl matt, inkább szaténos. Illata nincsen, csak ha nagyon közelről beleszagolunk. Én általában egy Lily Lolo kabukiecsettel, vagy a Max Factor púderecsetével szoktam felvinni - természetes hatást kelt, nem lesz lisztes, darabos és nem tömíti el a pórusokat sem. Tartósságát tekintve 4-5 óra után újra kell frissíteni (bár megmondom őszintén, egyetem alatt nekem nincs időm annyira nézegetni a tükörben, van hogy egyik óra után rohanok a másikra és nem is szoktam magammal hurcibálni.)

Én a Rossmannban vásároltam, 1099 Ftba kerül, szerintem bőven megéri az árát. 4 árnyalatban kapható.