Üzemeltető: Blogger.

Arcápolás | JimJams pórustisztító tapasz

DSC00007
Bevallom őszintén, nem vagyok az a fajta, aki ilyen dolgokkal kísérletezik, de ennek a tapasznak a használata ráébresztett, hogy el kellene kezdenem keresgélni ilyen irányba is.

DSC00008
A dobozkában három db tapaszt találunk (ami engem őszintén szólva picit meglepett, hogy ezt a hármat miért egy ekkora csomagolásba rakták? Simán elfért volna egy feleekkorában is.)

A használati utasítás szerint használható az állra, orra, és bármelyik általunk megtisztítani kívánt területre. Előtte be kell vizezni az arcunk azon részét, ahová szeretnénk, majd rárakni a tapaszt és 15 percig várni.
DSC00126
A felhelyezésnél amikor véletlenül megéreztem a tapasz szagát, azthittem rosszul érzem.... Számomra konkrétan olyan volt, mintha egy dohányos kezét szagolgatnám, és ez végigkísért egészen addig, amíg a tapasz az orromon volt. Nagyon csodálkoztam, mert velem ilyen még sosem volt, hogy egy terméknek számomra ennyire durva illata legyen, szinte émelyegtem tőle - és sajnos ez a többi használatnál is megmaradt. Rögtön fellapoztam a Krémmániát vélemények után kutatva, de senki nem írt ilyet, így gyanítom az én orromnak nem tetszett valami összetevő... :(

A hatása egyébként nagyon tetszett - rengeteg csúnyaságot kiszedett. Nem az összeset, de többet mint amit én elvártam volna tőle, úgyhogy ebbe nem lehet belekötni.

A leszedése is nagyon könnyen ment, bár egyszer volt, hogy fehér csíkokat hagyott maga után, de ettől függetlenül mindig könnyen leszedhető volt, nem kellett húzni-nyúzni, hogy lejöjjön.

Összetevők:
inci

Összességében: a hatása miatt nagyon tudnám szeretni, viszont negatívum számomra az illata. Szomorú vagyok, hogy emiatt nem tudom használni. :(

Beszerezhető az Alveolashopon, de ha jól emlékszem, a drogériákban is megtalálható ez a márka.